مکانیک سیار در تهران با تیم تخصصی آقای امداد تعمیرکار در محل

دمات مکانیک سیار تهران آقای امداد کمک می کند تا در کمترین زمان مشکل خودروی خود را حل کنید.ما از موقیت یابی آنلاین برای پیدا کردن نزدیکترین امدادگر به شما استفاده می کنیم و در سریعترین زمان ممکن امدادگر ما برای تعمیر حاظر هست. مشکلات خودرو ممکن است همه زمانی برای ما رخ دهد شماره ما را ذخیره کنید ۰۲۱۴۸۲۸۷ . ما عمکرد امدادگرهای خود را ضمانت می کنیم و هر گونه مشکلی یا خصارتی پیش آمده به صورت کامل پرداخت می شود. با موقعیت یابی امدادگر ها تمام نقاط تهران را برای خدمات امداد رسانی تعمیر در محل پوشش دهیم. هدف ما اراده بهترین خدمات امداد رسانی با قیمت مصوب است. آقای امداد بیش از ۸۰ امدادگر و ۱۲۰ متخصص حمل خودرو دارد که مناطق ۲۲ گانه تهران را به صورت کامل آماده امداد رسانی هستند. اگر نیاز به امداد خودرو در شمال تهران دارید آقای امداد آماده خدمت رسانی است.

شرکت آقای امداد که تاکنون فعالیت خود را در شهر تهران بزرگ و حومه تهران با داشتن مجوزهای رسمی از سازمان های مربوطه دریافت نموده، حدودا ۲۰۰ نفر عضو را در مجموعه خود گرد هم آورده که نزدیک به ۱۲۰ نفر مختصص حمل و جا به جایی خودرو و ۸۰ نفر برای تعمیرات خودرو فعالیت می نمایند، که در حال حاضر نسبت به آمار روزانه و پیگیری‌های متعدد از سوی شرکت مشتریان عزیز پس از انجام خدمت رسانی می تواند رضایت خود را پس از دریافت خدمات اعلام نموده و این افتخاری است که شرکت آقای امداد بتواند همچنان در صدر شرکت‌های امدادخودرو باقی بماند. اگر نیاز به مکانیک سیار شمال تهران داشتید با ما تماس بگرید.

خدمات امداد سیار به منظور تعمیرات انجام شده در محل حادثه یا مشتری است خدمات امداد خودرو شامل دو بخش است:

  1.  خدمات سیار (مکانیک تخصصی)
  2. خدمات حمل و جابجایی

همه امدادگران سیار  باید برای خدمت‌رسانی بهتر و احساس امنیت و آرامش بیشتر برای مردم ضمن داشتن کارت شناسایی و مدرک تخصصی و لباس فرم و با داشتن تجهیزات و ابزارآلات کامل از جمله: جعبه بوکس، آلن، جک و قطعات مصرفی مورد استفاده مانند: تسمه دینام، هرزگرد، ماهک دنده، سیم کلاچ، پمپ بنزین، سیم گاز، کائوچوی کلاچ، فیوز، درب رادیاتور، کورکن رادیاتور، شلنگ آب، شلنگ بخاری، را برای حداقل اتومبیل های داخلی داشته باشند. ولی در عین خدمت‌رسانی چنانچه اتومبیلی که دچار حادثه شد از اتومبیل های وارداتی بود، امدادگران تخصصی ما برای حل مشکل شما فرستاده می شوند و اگر قطعه مدنظر بود که مورد نیاز بود که اتومبیل در آنجا می بایست تعویض می شد شرکت امداد خودرو میبایست آن قطعه را به صورت آنلاین به امدادگران تحویل داده و خدمت رسانی نماید.

خدمات امداد سیار شامل حمل و جابه جایی با انواع خودروبرها و خودروسوارها و کفی  است . به گونه ای می باشد که مردم در زمان اتفاق نیاز به کمک از سوی شرکت امداد خودروهای جوازدار توسط مراکز ۱۱۸ و سایت های رسمی و با نماد کسب و کارهای مجازی (اینماد) می باشند که اتفاق به وجود آمده را به اپراتور مرکز تماس شهر داده و اگر نیاز به کارشناسی داشت راهنمایی کامل انجام شود و امدادگر یا (مکانیک سیار) به محل اعزام گردد و در صورت تعمیر یا تعویض قطعه رفع عیب نماید.

https://aghayeemdad.com/%d8%a7%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

لیست قیمت شیشه سکوریت ۱۴۰۰

بهترین قیمت شیشه سکوریت بدون هیچ واسطه ای از کارخانه شیشه سکوریت ایمن جام فرد با بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *