لیست قیمت شیشه سکوریت ۱۴۰۰

بهترین قیمت شیشه سکوریت بدون هیچ واسطه ای از کارخانه شیشه سکوریت ایمن جام فرد با بیش از یک دهه سابقه خرید نمایید. هدف ما در این مجموعه ارائه خدمات با کیفیت در حوزه تولید انبوه، نصب انواع شیشه های سکوریت در اندازه های و ابعاد مختلف است. ما به دلیل ارائه مستقیم به شما از درب کارخانه از قیمت بهتری از بسیاری از فروشندگان ارائه می دهیم. قیمت هر متر شیشه سکوریت در ابعاد و سازهای مختلف را ما در قسمت زیر قرار داده ایم ولی قیمت نصب بنا بر چند پارامتر اصلی شامل متراژ ، ضخامت ، رنگی بودن، فریم برای شما محاسبه می شود.

کارشناسان فنی ما اندازه گیری دقیق شما را در انتخاب صحیح نوع، متراژ، ضمانت، و اجرا و نصب راهنمایی می کند و هزینه به صورت دقیق برای شما محاسبه می شود. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. شیشه ها انواع مختلفی دارند که می توانند سکوریت شوند با این عمل شیشه سکوریت تولید می شود . ویژگی های شامل استحکام بالا , خطر شکستن کمتر , مقاوم در برابر سرما و گرما و… هستند که این ویژگی ها با یک هزینه متوسط بسیار بهینه است.

چرا از کارخانه ایمن جام فرد شیشه سکوریت را خریداری کنیم؟

کارخانه شیشه سکوریت ایمن جام فرد با استفاده از تکنولوژی استفاده می کند که باعث ایجاد شیشه سکوریت مقاومت و یک دست می شود. با مهندسین و متخصصین حرفه ای از سال ۱۳۷۵ کار خود را شروع کرد و توانست کیفیت عالی را به بیش از ۸۹۰ مشتری وفادار ارائه دهد.

چند دلیل این که از ما خرید کنید.
۱٫ مشاورین ما بهترین مشاوره قبل خرید را به شما می دهند.
۲٫ به دلیل خرید از کارخانه هیچ واسطه وجود ندارد و کمترین قیمت شیشه سکوریت را به شما ارائه می شود و تضمین کیفیت شیشه نیز در کنار قیمت ضمامت ما برای شماست.
۳٫ جهت اندازه گیری دقیق شیشه مورد نیاز شما از متر لیزی توسط ما استفاده می شود.
۴٫ کارشناسان تمام سوال ها و درخواست های شما جواب خواهند داد.
۵٫ پس از تولید شیشه سکوریت مخصوص شما در کارخانه ایمن جام فرد تکنسین های ما برای نصب شیشه به بهترین نحو نصب و تحویل می دهند.

۶٫هر گونه مشکلی کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکل در خدمت شما هستند.
۷٫ پشتیبانی ما آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی هستند.
محافظ از شیشه سکوریت در اداره ها

خط تولید ایمن جام فرد مطمعن ترین روش خریدشیشه سکوریت است. بدون هیچ واسطه ای قیمت را از کارخانه تحویل بگیرید. ما جزو پیشگامان شیشه سکوریت هستیم.
بنا به ویژگی مقاومت بالا و امنیت بسیار عالی که تامین می کند مورد توجه زیادی قرار گرفته است.
شما زیبای را در کنار امنیت خواهید داشت.

 

امنیت بالای شیشه سکوریت

خرید شیشه سکوریت مغازه قیمت هر متر

شیشه های مغازه ها بهتری نسبت به شیشه های ساختمان یدارند. ویژگی‌های مثل امنیت و مقاومت بالا شیشه سکوریت ، استقبال زیاد را نسب به خرید این نوع شیشه در مغازه ها و پارتیشن شیشه شرکت ها وجود دارد.و در مواردی ازجمله ویترین فروشگاه‌ها و درهای ورودی منازل، مکان‌های عمومی و شیشه حمام، شیشه باکن ها،درب شیشه ای و پارتیشن بندی استفاده می شود.

یراق ‌آلات مخصوص در قیمت تمام شده تاثیر زیادی دارد. که این یراق الات بنا به کیفیت و محل نصب شیشه سکوریت مشخص می شود. تعیین نوع و تعداد یراق‌آلات موردنیاز جهت تخمین قیمت نهایی نصب ضروری هست. برای تعیین قیمت نصب بسته به نوع محل، نحوه استفاده و کاربرد آن نیاز به یراق‌آلات مختلف است.

به موازات افزایش مصرف شیشه در ساختمان طی سالهای اخیر،  ویژگی هایی مثل استحکام، ایمنی و هدایت حرارتی ، طول عمر ، زیبایی و مقاوم در برابر بلاهای طبیعی و .. اهمیت بیشتری داشته است که این نوع شیشه تمام نیازها را بر طرف می کند.

شیشه سکوریت برای حمام

شما می توانید شیشه سکوریت را در  انواع رنگ ها و حالت هایی ساده ،طرح دار و مات سفارش دهید. ویژگی‌های زیبایی همراه با صرفه‌جوئی انرژی، معماران را ترغیب به استفاده بیشتر از شیشه و همچنین شیشه‌هایی در اندازه‌های بزرگ، می‌کند. خرید شیشه سکوریت ساختمانی و مغازه ها به دلیل حجم انبوه سفارش و تولید بسیار مناسب و ارزان است.

پارامترهای خرید شیشه سکوریت

قیمت روز شیشه سکوریت، نسبت به دیگر شیشه‌ها مانند شیشه لمینت پایین‌تر است و همین تفاوت قیمت یکی از دلایل تمایل مردم برای به کار بردن شیشه‌های ساده و معمولی می‌باشد.

  • در صورت وجود اطلاعات کامل از متراژ، رنگ و ضخامت شیشه، قیمت مشخصی دارد.
  • عامل مهم دیگر نصب شیشه و سختی پروژه است ممکن است در قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.
  • جدول بالا، قیمت هر متر  را بر اساس عوامل متغیر به‌درستی نشان می‌دهد.
  • عواملی چون رنگ و ضخامت شیشه ها تاثیر بسزایی بر قیمت هر متر دارند.
  • قیمت شیشه ساده ۲ میل کمتر از شیشه رنگی ۲ میل است.
  • قیمت شیشه ساده ۲ میل به دلیل ضخامت پایین ارزان تر از تمامی شیشه ها است.

کارخانه ایمن جام فرد جهت ارائه بهترین کیفیت، بیشتر پروژه های خود را با شیشه سکوریت ۱۰ میل اجرا می کند. قیمت هر متر شیشه سکوریت ۱۰ میل نیز در جدول زیر بیان گردیده است. قیمت شیشه  سکوریت ۱۰ میل ساده کمتر از قیمت شیشه سکوریت ۱۰ میل رنگی است. در جدول زیر قیمت شیشه ساده ۲ میل کمترین و قیمت شیشه سکوریت ۱۰ میل بیشترین رکورد را دارا است.

اگر قصد سفارش هر نوع شیشه برای مغازه را دارید جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز شیشه سکوریت  با شماره  ۰۲۱۴۶۸۹۶۳۶۱  تماس حاصل فرمایید.

رضایت از خدمات کارخانه آیمن جام آذر

بیش از یک ده تلاش جهت تولید بهترین شیشه سکوریت و ارائه بهترین خدمات با شما و همکاران عزیر درکارخانه شیشه سکوریت ایمن جام  کارشناسان ما پاسخگوی تمام نیازهای شما هستند. ارائه بهترین انواع شیشه و خدمات نصب عالی برای شما عزیزان باعث افتخار ما است.

هم اکنون برای خرید شیشه سکوریت با ارزان ترین قیمت تماس بگیرید

انواع کوره برای سکوریت سازی شیشه

به طور کلی، دو نوع کوره ی حرارتی برای شیشه سکوریت استفاده می شود. این دو نوع کوره عبارتند از کوره کانوکشن و کوره المنتال.

کوره های المنتال، کوره هایی هستند که گرما را به وسیله ی المنت به شیشه القا نموده

کوره های کانوکشن به کمک هوای درون کوره، این گرما را به شیشه منتقل می سازند.  این نوع کوره ها اندکی گرانتر از نوع المنتال بوده و همچنین به دلیل القای گرما به کمک هوا، شیشه سکوریت یکپارچه تر و باکیفیت بالاتری تولید می شود.

لیست قیمت شیشه سکوریت

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

مکانیک سیار در تهران با تیم تخصصی آقای امداد تعمیرکار در محل

دمات مکانیک سیار تهران آقای امداد کمک می کند تا در کمترین زمان مشکل خودروی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *