دوره آموزش مشاورین املاک آنلاین و به صورت کاملا کاربردی

حرفه مشاوره املاک برخلاف تصورات آنقدرها هم ساده نیست و نیاز به یادگیری بعضی اصول و یکسری دانش رفتاری و فنی دارد. در اینجاست که آموزش مشاور املاک اهمیت پیدا می‌کند. در هر رشته و زمینه‌ای روز به روز مطالب و دانش بیشتری اضافه می‌شود که در این بین فردی به موفقیت می‌رسد که هر روز بیشتر از دیروز به دانش خودش اضافه کند. اما آموزش مشاور املاک به درد چه کسانی می‌خورد و چه مزایای دارد؟

شغل مشاوری املاک یکی از ۵ شغل پردرآمد دنیاست. با توجه به شرایط تورمی کشور ایران، که درآمدها معمولا با دخل و خرج هماهنگ نیست، و خط فقر بالای ۱۰ میلیون در ماه است، و با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل از جمله مشاغل کارمندی، پتانسیل افزایش درآمد را ندارند، شغل مشاوری املاک شغلی است که چنین پتانسیلی را دارد و هرقدر بیشتر یاد بگیرید بیشتر درآمد خواهید داشت.

در شغل مشاوری املاک شما سرمایه مالی نمیگذارید ولی درآمد های تا چند صد میلیون میتوانید کسب کنید که در مشاغل دیگر چنین امکانی نیست.تنها سرمایه ای که نیاز دارید ذهنتان است. باید در این شغل با شش دانگ حواس کار کنید.در شغل مشاوری املاک شما هر روز با افراد جدید سر و کار دارید و علاوه بر کسب تجربه، کار کردن برایتان خسته کننده و ملال آور نمیشود.

در شغل مشاوری املاک, همه افراد جامعه برای بزرگترین خرید زندگی خود (خرید مِلک) به شما نیاز دارند. از کارگر ساده تا کارخانه دار، از نظافتچی بیمارستان تا پزشکان و رییس بیمارستان، از  آبدارچی تا رئیس شرکت و … پس به خودتان افتخار کنید که قادر به تامین نیازهای همه اقشار جامعه هستید.

پکیج جامع آموزش مشاوره املاک مسعود داداشی شامل ۲۰ جلسه آموزش نکته های ناب کاربردی برای افرادی هست که می خواهند مشاور املاک حرفه ای شوند و درآمد چند صد میلیونی کسب کنند. پکیج جامع مشاور اول شو توسط کسی که به صورت حرفه ای در حوزه فروش املاک کار می کند به شما ارائه می شود و هیچ موضوع تئوری که تست نشده باشد ارائه نمی شود. به صورت واقعی و کاربردی به شما آموزش داده می شود.

دوره آموزش املاک

دوره آموزشی سرپرستی املاک

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

لیست قیمت شیشه سکوریت ۱۴۰۰

بهترین قیمت شیشه سکوریت بدون هیچ واسطه ای از کارخانه شیشه سکوریت ایمن جام فرد با بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *