درخواست خودروبر، یدک کش و کفی در تهران ۲۴ ساعته

گر نیاز به حمل خودرو در تهران توسط جرثقیل یدک کش، کفی و خودوبر در هر ساعت شبانه روز دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید  ۰۲۱۴۸۲۸۷. آقای امداد یک شرکت امدادی دارای مجوز رسمی از اتحادیه است و دارای بیش از ۱۲۰  خودرو بر، یدک کش ، کفی و امدادگر در تمامی مناطق تهران است. ما دارای ۱۳ سال سابقه در خدمات امداد رسانی هستیم. بیش از ۳ هزار نفر به ما اعتماد کردن و خدمات امداد رسانی را توسط ما انجام شده است. آقای امداد به صورت شبانه روزی ۲۴ ساعته از موقیت یاب ها امدادگران خود نزدیکترین امداد رسان را به شما ارسال می کند.  ما تمام خدمات امداد خودرو توسط یدک کش را به صورت کامل با ضمانت و هزینه مصوب اتحادیه انجام می دهیم.

آقای امداد با کادری آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

لیست قیمت حمل خودرو برای مدل ماشین های خارجی زیر

تویوتا کمری- مگان- آریا شاهین- تویوتا تک کابین- پیکاپ تک کابین- پاترول تک کابین- میتسوبیشی و داتسون-لانچیا- نیسان پیکاپ دو کابین- پرادو دو در- موسو- پاترول دو در- سرانزا- ون ورونیز- تویوتا دو در- بی ام و- بنز- ماکسیما- تویوتا کمری- سانتافه- آزرا- کیا- سورنتو و MVMX33-X22—آریزو-جیلی-بسترن-تیگو-هاوال-هایما-مزدا۳-ولوو-زامیاد-لیفان X60-X50-برلیانس-چانگان-ام وی ام ۳۱۵-ام وی ام ۵۲۰- مزدا ۳۲۳- گلف-

لیست قیمت حمل خودرو برای مدل ماشین های داخلی و سبک زیر

پیکان- رنو ۲۱- آردی_ پراید_ ۲۰۶_۲۰۷_ ۴۰۵- پرشیا- سمند -MVM 110 -ریو-ساینا-کوئیک-تیبا-رانا-ورنا-تندر۹۰

خدمات تحت پوش ما در آقای امداد تمامی منطقه های ۲۲ گانه تهران است و امدادرسان های ما مناطق شمال ، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران را حضور دارند. در لیست بالا ما نرخ کرایه انواع یدک کش برای انواع خودروهای داخلی مثل ایران خودرو و سایپا و خارجی شامل هیوندا، کیا، کیا، تویتا و …

خدمات ما:

  • حمل خودروی دارای خراب شده به تعمیرگاه ها معتبر
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای

آقای امداد تضمین می‌کند که خدمات که با شما ارائه می‌شود با بهترین کیفیت با قیمت مصوب است. قیمت‌های آقای امداد طبق استاندارد است و هیچ مبلغ بیشتر از تعرفه از شما گرفته نمی‌شود. پشتیبان‌های آقای امداد به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پیگیری مشکلات شما و حل آنها هستند. ما یک شرکت امدادرسانی هستیم که اولویت ما ارائه خدمات با کیفیت به شما است. ما امداد خودروی ماشین هیوندا در تهران و ماشین های تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا را در تهران انجام می دهیم. اگر نیاز به امداد خودرو یدک کش در شرق تهران نیاز دارید فقط با ما تماس بگرید.

 

در زمان نیاز به خدمات امدادرسانی، همچون جرثقیل یدک کش، کفی و خودروبر در جاده و در هر بخشی از تهران بزرگ، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادگران و متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. شرکت امداد خودرو آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه بوده و آماده است تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو را به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

آقای امداد دارای بیش از ۱۲۰ خودرو بر، یدک کش، کفی و امدادگر در تمامی مناطق تهران است و شما در هر بخش و منطقه‌ای که باشید، می‌توانید از خدمات واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه بهره‌مند شوید. واحدهای امدادی سیار آقای امداد به صورت شبانه روزی از طریق موقیت یاب ها رصد شده و در کمترین زمان نزدیکترین امداد رسان به سوی شما ارسال خواهد شد. در صورتی که نیاز به یدک‌کشی فوری و سریع در تهران دارید و هزینه و ضمانت خدمات امدادی از اهمیت بالایی برایتان برخوردار است، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۲۱۴۸۲۸۷

خودروبر، یدک‌کش و کفی آقای امداد در تهران 24 ساعته

مناطق تحت پوشش یدک‌کش سیار آقای امداد

آقای امداد خدمات یدک‌کشی و حمل خودرو را در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه می‌­دهد. این امر به دلیل برخورداری از نیروهای امدادی سیار آقای امداد است که در بخش‌های مختلف شهر تهران مستقر بوده و آماده هستند تا در سریع­‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهند. مهم نیست که شما در شمال تهران و مناطقی چون نیاوران، تجریش، فرشته، الهیه، کامرانیه، اقدسیه، قیطریه، پاسداران، اندرزگو، شهرک غرب، داراباد، آجودانیه، بلوار ارتش، زعفرانیه، ولنجک، ظفر، میرداماد، محمودیه، سعادت آباد، فرمانیه و… باشید و یا در شرق تهران، رسالت، تهرانپارس، لواسانات، نارمک، امامت ، سید خندان، فرجام، حکیمیه، نیرو هوایی، پیروزی و … و یا در مناطق غربی و جنوبی تهران نیاز به خدمات یدک‌کشی داشته باشید؛ در هر کجا که باشید، تیم‌های امدادرسانی آقای امداد نیز در کمترین زمان در کنار شما خواهند بود.

در صورتی که به خدمات امداد خودرو، یدک کشی، تعمیر سیار، باتری به باتری و… در کرج نیاز دارید، کافیست تا با امداد خودرو کرج آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۲۱۴۸۲۸۷

یدک کش تهران

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

دوره آموزشی مشاورین اول شو

آموزش مشاورین املاک

پکیج جامع آموزش مشاوره املاک  مسعود داداشی شامل ۲۰ جلسه آموزش نکته های ناب کاربردی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *