همیارشاپ متخصص دیجیتال مارکتنیگ فروشگاه اینترنتی

آژانس همیار شاپ ، تیم از متخصصین بازایابان فروشگاه اینترنتی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما از طریق ایمیل، پیامک و … فعالیت می کند. ما به فروشگاه اینترنتی کمک می کند فروش خود را با دیجیتال مارکتینگ و قیف های فروش، افزایش دهند.

با ایجاد مشتریان وفادار، درآمد و  طول عمر مشتری را افزایش دهید. 

خدمات فروشگاه اینترنتی ما

تیم ما با ترکیب بیش از ۱۰ سال تجربه کسب و کار آنلاین، و میلیون ها فروش ایجاد شده، شخصاً قبل از تحویل کسب و کار جدید شما فروش خواهید کرد

مزایای مسترشاپ برای کسب و کارها

افزایش نرخ بازگشت

حفظ مشتریان موجود برای اطمینان از رشد کسب و کار امروز ضروری است. ما به شما کمک می‌کند تا با ارسال پیام‌های شخصی‌سازی‌شده و افزایش چشمگیر نرخ‌های نگهداری و کاهش نرخ ریزش، مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.
افزایش نرخ بازگشت​ فروشگاه
صرفه جویی در زمان

در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

کسب و کارهای امروزی با رقابت شدیدی روبرو هستند و اغلب منابع محدودی دارند. پلت فرم اتوماسیون بازاریابی اینتراک با خودکارسازی کارهای تکراری مانند ارسال ایمیل و فعالیت های بازاریابی با کمک تجزیه و تحلیل داده ها، به شما کمک می کند کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید و زمان خود را صرف توسعه استراتژی های خلاقانه کنید. صرف زمان کمتر، کارآیی بیشتر.

افزایش فروش

آمار نشان می دهد که با اتوماسیون بازاریابی، کارایی فروش ۱۴ درصد افزایش می یابد. با هدف قرار دادن پیام های تبلیغاتی برند شما، اینترک شانس تبدیل مشتری بالقوه به خریدار و شانس تبدیل خریدار به مشتری وفادار را افزایش می دهد. این به معنای بهینه سازی فعالیت های بازاریابی و کاهش هزینه ها است که در نهایت منجر به ROI (بازده سرمایه گذاری) بالاتر می شود.

digital-marketing
افزایش فروش با تبلیغ هدفمند

افزایش فروش به مشتری

در فروشگاه اینترنتی، جذب مشتری جدید  تا ۵ برابر سخت‌تر و پرهزینه‌تر از حفظ مشتری فعلی است. ما کمک می کنیم که با مشتریان خود، ارتباطی دوستانه داشته باشید. برایشان پیام‌های شخصی‌سازی شده ارسال کنید و به آن ها این حس را بدهید که در کنارشان هستید. به این ترتیب شما ارزش چرخه عمر مشتری‌های خود را افزایش می‌دهید

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

داستان برنج شمالی

داستان برنج شمالی برنج  واژه ایست که برای ایرانیان حس و حال خاصی دارد . برنج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *