ابزارهای تولید سرنخ در دیجیتال مارکتینگ – قسمت سوم




  • ابزار مسابقه[۲]
    • Vyper: یک ابزار برای ایجاد مسابقات ویروسی است. این ابزار قادر است شرکت کنندگان بیشتری از طریق تکمیل یک فرم در سایت، دنبال کردن پروفایل اجتماعی شما یا ارجاع یک دوست بدست آورد.
    • با این ابزار مسابقه شما قادر است تا اطلاعات اضافه تری شرکت کنندگان مسابقه خود را برای کسب مطالب اضافی با تکمیل اقدامات بیشتر از جمله تکمیل فرم در وب سایت خود، به دنبال پروفایل های اجتماعی خود و یا ارجاع یک دوست. شما می توانید تعدادی از ورودی های اضافی را که یک شرکت کننده به دست آورده اید تنظیم کنید و احتمال رقابت خود را به اشتراک بگذارید.
    • Gleam: شبیه به Vyper می باشد. این ابزار شما را قادر به ایجاد مسابقه برای یک دسته از اهداف مختلف مانند مسابقه برای افزایش تعامل در فیس بوک، توییتر، Pinterest، Eventbrite و غیره می سازد.
    • Rafflecopter: یکی از ساده ترین ابزارها برای ایجاد یک مسابقه می باشد. این ابزار گزینه های ورود به مسابقه را از طریق ایمیل، فیس بوک، توییتر و Pinterest ارائه می دهد.
  • ابزار نظرسنجی/تحقیق مشتری[۳]: با استفاده از این ابزار، می توانید اطلاعات مفیدی در مورد مخاطبان مورد نظرتان مانند اینکه آنها چه وب سایت هایی که بازدید می کنند، پیدا کنید. تمام این اطلاعات می تواند برای بهینه کردن فروش شما مورد استفاده قرار گیرد.
    • Qualaroo: یک ابزار برای جمع آوری بازخورد از بازدید کنندگان در سایت شما است. شما می توانید این ابزار را برای نمایش فرم های نظرسنجی و تولید سرنخ در سایت خود استفاده کنید. شما می توانید سوالات زیر را با مشتریان خود مطرح کنید: “آیا قیمت ما به اندازه کافی روشن است؟”، “آیا این صفحه به سوال شما پاسخ داد؟” و غیره و سپس از آن داده ها برای بهینه سازی سایت استفاده کنید.
    • Survicate: ابزار دیگری برای جمع آوری بازخورد از مخاطبان شما است. علاوه بر نشان دادن نظرسنجی ها یا فرم های بازخورد در سایت ، شما همچنین می توانید یک نظرسنجی را مستقیما در یک ایمیل جاسازی کنید. این باعث می شود که پس از پشتیبانی مشتری، بازخورد دریافت شود.
    • Google Forms: در حالی که یکپارچگی و تجزیه و تحلیل در ابزارهایی نظیر Survicate یا Qualaroo وجود ندارد، Google Forms همچنان در ایجاد نظرسنجی ها مفید خواهد بود. این ابزار برای استفاده آسان است و از همه مهمتر، رایگان است.

  • ابزار برنامه ریزی زمانی[۴]
    • Calendly: این ابزار باعث برنامه ریزی جلسات، تماس های فروش، درخواست های نسخه ی نمایشی و غیره می شود. با استفاده از این ابزار، می توانید زمانهایی را که در دسترس هستید تنظیم کنید و دورنماها می توانند یک زمان را از برنامه شما انتخاب کنند که برای آنها کار می کند. شما حتی می توانید لینک Calendly را به امضای ایمیل اضافه کنید.
    • Doodle: این ابزار یکی دیگر از گزینه های مناسب برای برنامه ریزی ملاقات است. علاوه بر گزینه های زمان بندی ساده، Doodle به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا به بهترین زمانها برای ملاقات رای دهند. سازماندهنده می تواند بهترین گزینه را انتخاب کند. این ابزار می تواند به راحتی برای ملاقات با چند نفر برنامه ریزی کند.
  • ابزارهای تبلیغاتی[۵]
    • AdWords: خدمات AdWords گوگل هنگام جستجوی مردم، تبلیغات با عبارات مرتبط را در مقابل آنها قرار میدهد. این باعث افزایش شانس دیده شدن کسب و کار شما به جستجوگران می شود. یکی از ویژگی های مهم این است که راه اندازی کمپین ها رایگان است.
    • AdRoll: این ابزار کمک می کند تا تبلیغات، تبلیغات اجتماعی و ایمیل برای تبلیغ و ترویج کسب و کار شما باهم کار کنند. این ابزار شامل اتوماسیون و بینش غنی برای رشد بیشتر کسب و کار است.
    • AdEspresso: این ابزار یک ابزار بهینه سازی برای فیس بوک، اینستاگرام و google ads است. این ابزار به شما امکان ایجاد و آزمایش چندین آگهی مختلف را فقط با چند کلیک می دهد. شما همچنین می توانید تبلیغات با مخاطبان مختلف را اجرا کنید و با تجزیه و تحلیل عمیق موثرترین عامل را اندازه گیری کنید.
  • دیگر ابزار تولید سرنخ
    • Extole: کلام دهانی ابزار قدرتمند تولید سرنخ است. این ابزار یک پلت فرم بازاریابی طرفداری تولید می کند. این به شما کمک می کند که مشتریان را به طرفداران تبدیل کنید، و سپس به شما برای تولید سرنخ بیشتر کمک می کند.
    • ReferralCandy: این ابزار به فروشگاه های تجارت الکترونیک کمک میکند تا سرنخ تولید کنند و با ارائه تخفیف های مشتری برای بازگشتن به کسب و کار جدید فروش انجام شود. شما به راحتی می توانید یک برنامه بازگشت را برای کسب و کار خود سفارشی کرده و داده های مربوط به نحوه کار برنامه را جمع آوری کنید.
    • WPForms: یکی از راه های به دست آوردن سرنخ های بیشتر از بازدیدکنندگان وب سایت، کشف چیزی است که آنها می خواهند. شما می توانید از WPForms برای ایجاد رای گیری یا نظرسنجی استفاده کنید که این اطلاعات مهم را دریافت می‌کند.

[۱] Lead Generation Tools

[۲] Contest Tools

[۳] Customer Research/Survey Tools

[۴] Calendar Scheduling Tools

[۵] Advertising Tools

 

با تشکر ویژه از همراهی خانم مرضیه محمدی که ما را در گردآوری این مجموعه مقاله یاری کردند.





منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …