بیست و سومین استارتاپ گرایند اصفهان با حضور مدیر عامل آچاره




بیست و سومین رویداد استارتاپ گرایند اصفهان با حضور آقای حامد تاج الدین هم بنیانگذار و مدیرعامل آچاره (achareh.ir) در روز دوشنبه بیست و هشتم بهمن ماه ۱۳۹۸ برگزار می گردد.

آچاره (Achareh.ir)

” حامد تاج الدین هم بنیانگذار و مدیرعامل آچاره است. او مقطع کارشناسی را در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف و مقطع ارشد را در رشته MBA همین دانشگاه گذرانده است. تاج الدین مدرک دکترا مدیریت کسب و کار را از دانشگاه یورک شهر تورنتو کانادا دریافت کرده است و دوره پست دکترا را در مدرسه کسب و کار ESSEC پاریس گذرانده است. در سال ۱۳۹۵ حامد به ایران برگشت و با کمک دو تن از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف آچاره را به عنوان یکی از محصولات شرکت ساناگستر سبز راه اندازی کردند. آچاره پیشرو ارائه خدمات آنلاین و حرفه ای در ایران است که بیش از یک میلیون مشترک دارد. ”

استارتاپ گرایند یک برنامه و گردهمایی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ هاست که در بیش از ۱۰۰۰ شهر دنیا از جمله اصفهان اجرا می شود. در این رویداد از کارآفرینان موفق در حوزه وب و تکنولوژی دعوت می شود به عنوان میهمان حضور یافته و تجارب خود را با سایرین سهیم شوند.

  • با موسسین استارتاپ های مطرح کشورتان آشنا شوید
  • داستان پیدایش و رشد کسب و کارهای اینترنتی را بشنوید
  • دوست و همکار پیدا کنید و شبکه کاریتان را گسترش دهید

? کد تخفیف ویژه کاربران اصفهان پلاس: isfplus23

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره رویداد های گذشته و مهمان هایقبل، همچنین مشاهده فیلم گفتگو ها میتوانید به وب سایت ایران به آدرس http://startupgrindisfahan.ir و یا وب سایت جهانی به آدرس http://startupgrind.com/isfahan مراجعه فرمایید




داوود در رشته برق صنعتی در دانشگاه بوشهر تحصیل کرده و از سال ۸۲ که با کامپیوتر و وب آشنا شد، آرزوی کسب درآمد از طریق سایت خودش را داشته است. بالاخره در سال ۹۱ با راه اندازی فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم جانبی موبایل ۷mobile.ir به آرزوی دیرینه خود رسید.

داوود از هم-بنیانگذاران رسانه جامعه کارآفرینی اصفهان isfahanplus.ir و سامانه فروش آنلاین بلیت EventCenter.ir نیز می باشد. مدیریت و فعالیت در تیم طراحی وب سایت MoshaverNet.com به عنوان گرافیست، متخصص سئو و تجارت الکترونیک و Front-End Developer نیز از دیگر فعالیت های او می باشد.

راه اندازی همفکر اصفهان در سال ۹۳، مربیگری استارتاپ ویکند و ارائه کارگاه های آموزشی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ ها از دیگر فعالیت های داوطلبانه داوود می باشد.


منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …