ابزارهای تولید سرنخ در دیجیتال مارکتینگ – قسمت اول




ابزارهای تولید سرنخ نقش به سزایی در تسریع رشد و موفقیت روزشمار کسب و کار شما دارند. موفقیت کسب و کار شما بستگی به سرنخ ها و توانایی شما برای جلب توجه آنها دارد. روش های مختلفی برای تولید سرنخ با کیفیت برای برند شما وجود دارد. این سرنخ ها می توانند از منابع متنوع با نیازهای منحصر به فرد باشند. تمرکز اصلی شما باید بر روی ایجاد رابطه خوب با آنها باشد. داشتن دانش درباره ابزارهای تولید سرنخ مفید است اما استفاده از آنها میتواند مشکل باشد زیرا چندین گزینه وجود دارد که کارهای مشابه انجام می دهند. بنابراین در اینجا لیستی از بهترین ابزارهای تولید سرنخ به صورت دسته بندی ارائه شده است.

  • ابزار جمع آوری اطلاعات سرنخ[۲]: این ابزار به جمع آوری داده درباره دورنمای[۳] شما مانند اینکه چه کسانی سایت شما بازدید کردند بنابراین میتوانید آنها را دنبال کنید و سرنخ های جدید بدست آورید.
    • Leadfeeder: این سایت به شما می گوید که چه شرکت هایی از سایت شما بازدید کرده اند حتی اگر هرگز فرمی پر نکنند یا با شما تماس نگیرند. (۱۴ روز استفاده رایگان دارد)
    • io: یک سیستم خودکارسازی فروش که به طور کامل با Salesforce، Pipedrive، Close.io و HubSpot یکپارچه شده است. بدست آوردین سرنخ جدید به زمان و تلاش نیاز دارد. با این ابزار شما میتوانید برآنچه که واقعا اهمیت دارد تمرکز کنید. (پلن رایگان ندارد)
    • OutreachPlus: این ابزار یکی از چند ابزار چند منظوره تولید سرنخ است. این ابزار اجازه می دهد تا ایمیل های شخصی خود را ایجاد و ارسال کنید در حالی که هنوز هم از اتوماسیون استفاده می کنید. این ابزار به شما کمک می کند که بهترین دورنما خود را برای رسیدن به آینده بر اساس پاسخ به کمپین های گذشته یا فعلی خود پیدا کنید.
    • Hoovers: هوور می گوید این بزرگترین پایگاه داده تجاری در جهان است. شما می توانید از آن برای ساخت لیست هدفمند از دورنماهای جدید استفاده کنید. این ابزار شامل اطلاعات شرکت ها است که به شما کمک می کند مکالمه های مرتبط تری را با آن درونماها داشته باشید. این ابزار به شما کمک می کند دورنماهای بیشتری را در سرتاسر فروش قرار دهید.
    • Datanyze: اگر شما در زمینه تکنولوژی هستید، می توانید بر اساس اطلاعات مربوط به تکنولوژی که مشتریان هدف شما درحال استفاده هستند سرنخ پیدا کنید. Datanyze شامل یک ابزار جستجو برای کمک به شما در یافتن سریع اطلاعات تماس است. سپس شما می توانید آنها را برای مدیریت و پیگیری به نرم افزار CRM خود اضافه کنید.
    • Lead Forensics: گاهی اوقات شما سرنخ های خوبی را به دلیل اینکه نمی دانید چه کسانی از سایت شما بازدید کرده اند از دست می دهید. این ابزار قصد دارد این مشکل را با بدست آوردن اطلاعات تماس بازدیدکنندگان ناشناس انجام دهد.
    • Growbots: می دانید چه بازاری را می خواهید هدف قرار دهید؟ این ابزار بهترین دورنما شما را از یک پایگاه داده با بیش از ۲۰۰ میلیون مخاطب انتخاب می کند. شما به راحتی می توانید با تصمیم گیرندگان مناسب ارتباط برقرار کنید و به طور خودکار آنها را پیگیری کنید. این ابزار شامل آزمون نیز است، بنابراین شما می توانید بررسی کنید که کدام رویکردها موثر هستند.ابزار جستجوی ایمیل[۴]: این ابزار کمک میکند تا به راحتی آدرس ایمیل شخصی را پیدا کنید.
      • Voila Norbert: نام شخصی را که به ایمیل آن نیاز دارید به همراه شرکتی که برای آن کار میکند را وارد میکنید و این ابزار ایمیل وی را پیدا خواهد کرد. شناسایی ایمیل انبوه نیز دردسترس است. ( ۵۰ ایمیل رایگان است) (علاوه بر طرح های موجود، میتوان به ازای هر سرنخ جدید نیز هزینه پرداخت کرد.)
      • Hunter: همانند Viola Norbert. (100 درخواست رایگان)
      • com: یک ابزار کاملا ساده است. شما یک آدرس ایمیل وارد می کنید و آن مشخص می کند که چنین ایمیلی موجود است یا خیر. (کاملا رایگان)
      • Skrapp: برای یافتن کسی است که ایمیل linkedin دارد. دارای افزونه chrome نیز می باشد. (۱۵۰ ایمیل رایگان در ماه)
      • AeroLeads: این ابزار به صورت پلاگین گوگل کروم ارائه شده است که به شما کمک می کند تا LinkedIn، AngelList و دیگر شبکه ها را برای سرنخ جستجو کنید. سپس آنها را به حساب کاربری شما اضافه می کند و آدرس های ایمیل کسب و کار و سایر اطلاعات تماس آنها را پیدا خواهند کرد.ابزار دنبال کردن ایمیل[۵]:
        • Boomerang: یک افزونه جیمیل است که به شما امکان برنامه ریزی ایمیل ها را می دهد. این ابزار حتی برای برگرداندن ایمیل ارسالی به صندوق ورودی خود به کار گرفته می شود. (۱۰ ایمیل در ماه رایگان است)
        • Hubspot Sales: توانایی ردیابی ایمیل ها را دارد. دارای افزونه جیمیل است که به شما اجازه می دهد ایمیل های موردنظر را ردیابی کنید.
        • Yet Another Mail Merge: برای ردیابی و ارسال ایمیل انبوه مفید است. (۵۰ ایمیل در روز رایگان)
  • فرم و ابزار جمع آوری ایمیل[۶]
    • Sumo: یکی از محبوب ترین ابزار برای فهرست بندی ایمیل ها و ضبط ایمیل ها در سایت شماست. ویژگی‌هایی که این ابزار ارائه می دهد برای popups، slide-in popups، و welcome mats . این ابزار همچنین دارای یک گزینه برای یک نوار سهم شناور اجتماعی در سایت شما و نقشه های گرما برای نمایش مکان هایی است که بازدیدکنندگان روی سایت شما کلیک می کنند. (رایگان و پولی)
    • OptinMontser: یک ابزار شبیه به Sumo است. این نیز شامل email opt-in popups است. فرم ها و پنجره ها را می توان با استفاده از درگ دراپ کردن ساخت.
    • Convert Plus: همانند Sumo می باشد فقط به عنوان پلاگین وردپرس ارائه شده است.
    • Fieldboom: یک ابزار بازخورد همه جانبه برای ارائه انواع مختلف فرم ها در سایت شماست. به جای داشتن یک پلت فرم جداگانه برای ایجاد نظرسنجی، یکی دیگر برای فرم های سرنخ، یکی دیگر برای CRM و غیره، این ابزار همه آنها را بهم گره میزند.

[۱] Lead Generation Tools

[۲] Lead Data Collection Tools

[۳] prospect

[۴] Email Lookup Tools

[۵] Email Follow up Tools

[۶] Form & Email Collection Tools

با تشکر از خانم مرضیه محمدی که با ما در گردآوری این مقاله همکاری داشتند.





منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …