پیشرفت در علوم پزشکی در گرو رشد علوم پایه و بالینی است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز آزمایشگاه را به فعالان جامعه آزمایشگاهی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام دکتر بهرام عین‌اللهی به این شرح  است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

زادروز حکیم جرجانی، طبیب بلندنام،  پژوهنده و آزمایشگر برجسته ایرانی که به شایستگی روز آزمایشگاه نام یافته، فرصتی مغتنم برای تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خانواده بزرگ آزمایشگاهیان کشور است؛ آنان که حلقه وصل خادمان سلامتند و درمان و شفای دردمندان در گرو تلاش شبانه‌روزی آنان است. با کوششی خستگی ناپذیر در ارائه خدمات بالینی به مردم، راه سلامت آنان را می‌گشایند و با تحقیق نو به نو و تولید دانش نافع در عرصه علوم پایه پزشکی و آزمایشگاهی، شاخص‌های سلامت کشور را اعتلا می‌بخشند. 

 پیشرفت در علوم پزشکی و تحقق بخش مهمی از الگوی عدالت و تعالی سلامت، در گرو رشد علوم پایه و بالینی است که با همت جامعه آزمایشگاهیان کشور حاصل می‌شود.

 افزون بر این، داده‌ها و اطلاعات سلامت که رمز گشای تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات بهداشتی و درمانی با تکیه بر یافته‌های متقن و علمی است، با همت آزمایشگاهیان تولید و پردازش می‌شود.  

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات استادان، کارشناسان و دانشجویان علوم آزمایشگاهی در ماه میهمانی خداوند، این مناسبت ارجمند را  صمیمانه به ایشان تبریک می‌گویم و با حق‌گزاری نسبت به مجاهدت‌های ارزنده این جامعه خدوم به ویژه فداکاری‌های فراموش ناشدنی آنان در دوران مبارزه با کرونا، امید دارم که رشد و اعتلای همه جانبه علوم آزمایشگاهی و دوام توفیقات این همکاران عزیز را  شاهد باشیم».

انتهای پیام 


منبع خبر

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برخورد دو سیاهچاله‌ زمانی که جهان تنها ۷۴۰ میلیون ساله بود

برخورد یک جفت سیاهچاله برای اولین بار در جهان باستان مشاهده شده است. مشاهدات انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *