تداکس نقش جهان برای دومین بار در اصفهان برگزار می شود

تداکس نقش جهان

تداکس نقش‌جهان (TEDxNaghsheJahan)، دومین رویداد تداکس در اصفهان، صبح روز جمعه ۱۶ شهریورماه برگزار خواهد شد.

برگزاری این رویداد از اتفاقات خوب این روزهای اصفهان ماست. رویداد تداکس نقش جهان برای دومین بار در اصفهان بعد از گذشت چهار سال از رویداد اول برگزار خواهد شد.

TED مخفف سه کلمه Technology ،Entertainment ،Design است. (تکنولوژی و سرگرمی و طراحی) مجموعه‌ TED یک سازمان غیرانتفاعی است که به «گسترش ایده های ارزشمند» اختصاص داده شده است.
از طرفی، تداکس برنامه ای است محلی که به صورت مستقل سازماندهی می شود تا ضمن دنبال کردن فلسفه TED.com (سازمان غیر انتفاعی تاسیس شده در ۱۹۸۴ ) برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجربیات با ارزش، تجربه حضور در رویدادهای اصلی TED را هم برای شرکت کنندگان ایجاد نماید.

تیم برگزاری رویداد تداکس نقش جهان، بعد از آن که برگزاری اولین تداکس نقش جهان در اصفهان در سال ۹۳ و چهار رویداد تداکس جلفا سالن در سال ۹۶ را در کارنامه خود دارد، اقدام به برگزاری دومین تداکس نقش جهان کرده است.

برای آشنایی بیشتر با این رویداد، مقاله” تد چیست؟ ” و “ تداکس چیست؟ ” را مطالعه نمایید.
برای مشاهده برخی ویدیوهای سخنرانی های اولین تداکس نقش جهان می توانید به کانال یوتیوب مراجعه نمایید.

برای آشنایی با سخنرانان این رویداد و ثبت نام به وب سایت آن مراجعه کرده و با کد تخفیف ویژه کاربران اصفهان پلاس ثبت نام نمایید.

  • زمان رویداد: جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ،ساعت ۸ الی ۱۳
  • مکان رویداد: هنرسرای خورشید
  • کد تخفیف ۵۰ درصدی ویژه کاربران اصفهان پلاس: ifnpls
  • ثبت نام در وبسایت رویداد: tedxnaghshejahan.ir

فارغ التحصیل رشته IT در مقطع کارشناسی هستم. علاقه زیادی به پژوهش در خصوص موضوعات مدیریتی، حوزه IT و تکنولوژی و همچنین بازاریابی داشته و اکنون در حال تحصیل در رشته بازاریابی هستم. در کنار یادگیری و کار با زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف، تولید و ترجمه مقالات کارآفرینی را هم انجام می دهم و در حوزه استارتاپ ها فعالیت دارم. من اکنون بیش از دو سال است که مدیریت تولید محتوا رو در وب سایت اصفهان پلاس برعهده دارم.


منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *