کتاب «اجرای ناب» به نحوه دستیابی ایده اولیه به محصول مطلوب مشتری میپردازد. نویسنده کتاب که از مروجان خستگیناپذیر برای حرکت استارتآپ ناب است، روشهای مختلفی را برای اعمال کردن ایدههای استارتآپ ناب در استارتآپهای خود اجرا میکرد و نتایج آن را در اختیار همگان قرار میداد.
این کتاب راهنمای گامبهگام برای عملی کردن ایدههای شماست. ابزارهای ارایه شده در این کتاب میتوانند در هر مرحله از رشد یک استارتآپ مفید واقع شوند و کمک کنند که سازمانها و محصولات جدید به وجود آیند.
در صفحه ۸۸ کتاب میخوانیم: «مشتریان معمولا در مصاحبه دروغ میگویند، گاهی به خاطر ادب و گاهی به خاطر اینکه آگاهی ندارند یا اهمیت نمیدهند. نباید کاری کنید که وادار به دروغ گفتن شوند بلکه باید راهی پیدا کنید که آنچه انجام میدهند را بگویند…»
«اجرای ناب» در ۱۵ فصل با عنوانهای «مقدمه»، «اصول فراگیر»، «نمونهای از اجرای ناب»، «بوم ناب»، «اولویتبندی و انتخاب نقطه شروع»، «آمادگی برای آزمایش»، «مصاحبه با مشتریها»، «مصاحبه مساله»، «مصاحبه راه حل»، «انتشار نسخه ۱»، «سنجش»، «مصاحبه کمینه محصول پذیرفتنی»، «اعتبارسنجی چرخه عمر مشتری»، «افزایش ویژگیهای محصول»، ««اندازهگیری همخوانی محصول و بازار» و «نتیجهگیری» تدوین شده است.
نویسنده: اش ماوریا
مترجم: علیرضا کاظمینیا
ناشر: علیرضا کاظمینیا
تعداد صفحه: ۲۱۹ صفحه
قطع: رقعی
بها: ۳۲هزار تومان
منبع اصفهان پلاس