معرفی کتاب: «اجرای ناب» کتابی برای عملی کردن ایده‌هایتان

کتاب «اجرای ناب» به نحوه دست‌یابی ایده اولیه به محصول مطلوب مشتری می‌پردازد. نویسنده کتاب که از مروجان خستگی‌ناپذیر برای حرکت استارت‌آپ ناب است، روش‌های مختلفی را برای اعمال کردن ایده‌های استارت‌آپ ناب در استارت‌آپ‌های خود اجرا می‌کرد و نتایج آن را در اختیار همگان قرار می‌داد.

این کتاب راهنمای گام‌به‌گام برای عملی کردن ایده‌های شماست. ابزارهای ارایه شده در این کتاب می‌توانند در هر مرحله از رشد یک استارت‌آپ مفید واقع شوند و کمک کنند که سازمان‌ها و محصولات جدید به وجود آیند.

در صفحه ۸۸ کتاب می‌خوانیم: «مشتریان معمولا در مصاحبه دروغ می‌گویند، گاهی به خاطر ادب و گاهی به خاطر این‌که آگاهی ندارند یا اهمیت نمی‌دهند. نباید کاری کنید که وادار به دروغ گفتن شوند بلکه باید راهی پیدا کنید که آن‌چه انجام می‌دهند را بگویند…»

«اجرای ناب» در ۱۵ فصل با عنوان‌های «مقدمه»، «اصول فراگیر»، «نمونه‌ای از اجرای ناب»، «بوم ناب»، «اولویت‌بندی و انتخاب نقطه شروع»، «آمادگی برای آزمایش»، «مصاحبه با مشتری‌ها»، «مصاحبه مساله»، «مصاحبه راه حل»، «انتشار نسخه ۱»، «سنجش»، «مصاحبه کمینه محصول پذیرفتنی»، «اعتبارسنجی چرخه عمر مشتری»، «افزایش ویژگی‌های محصول»، ««اندازه‌گیری هم‌خوانی محصول و بازار» و «نتیجه‌گیری» تدوین شده است.

نویسنده: اش ماوریا

مترجم: علیرضا کاظمی‌نیا

ناشر: علیرضا کاظمی‌نیا

تعداد صفحه: ۲۱۹ صفحه

قطع: رقعی

بها: ۳۲هزار تومان

عرفان رحیمی

کار خود را با دنیای برنامه نویسی تحت وب آغاز کردم ولی به دلیل علاقه زیاد به سئو و دنیای دیجیتال مارکتینگ ، رفته رفته جذب این فضا شدم و روز به روز در حال افزایش دانش و مهارت های فنی خود در زمینه هستم . شبکه آموزشی یادینو را با هدف کمک به رشد کسب و کارهای نوپا راه اندازی نموده ام . تحصیلات آکادمیک بنده کارشناسی نرم افزار کامپیوتر است.


منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *