آنچه در دانشکده مدیریت تدریس نمیشود!

اصولا هر مدیر باوجدانی باید تجربیات خود را در اختیار مهندسین و مدیران جوان بگذارد تا آنها نیز به نوبه خود در زمانی که کسب تجربه کردند و دست از کار کردن کشیدند اطلاعات خود را به نسل بعد منتقل کنند،همانطور که عده ای از اساتید و مدیران بالا دست من از شروع به کار در کارخانه به من آموزش دادند و راهنمایی کردند.

دینی که این عزیزان بر گردن ما گذاشته اند مرا وادار میسازد تا همانطور عمل کرده و آنچه می دانم را به رایگان در اختیار شما نسل جوان که از امروز میخواهید زمام چرخ مملکت را به دست بگیرید بگذارم تا با چشمی بازتر کار خود را شروع کنید. آنچه میخواهیم به شما منتقل کنیم، نکات و تجاربی است که در کتابهای مدیریت نوشته نمیشوند.

شما هرگز در هیچ کتابی نمیتوانید جمله ای مثل رئیس ممکن است ابله باشد اما به یاد داشته باشید که رئیس همیشه رئیس است و سرنوشت و آینده شما به گردش نوک قلم او بستگی دارد، پیدا کنید.

در هیچ کتابی نمی نویسند که مدیر بالای دست شما میتواند به صرف فرزند صاحب شرکت بودن باصلاحیتی به مراتب کمتر از شما بالای دست شما قرار بگیرد، نه به دلیل دانش یا تجربه بیشتر. باچنین رئیسی چگونه باید برخورد کرد؟ درجایی که خود به خوبی میدانید راه حل فلان مشکل چیست اما مدیر بالای دست شما راه حل مزخرفی را به شما تحمیل می کند باید چکار کنید؟

با تشکر از مهندس خسرو سلجوقی برای اشتراک این کتاب خوب

کتاب را از اینجا دانلود کنید

عرفان رحیمی

کار خود را با دنیای برنامه نویسی تحت وب آغاز کردم ولی به دلیل علاقه زیاد به سئو و دنیای دیجیتال مارکتینگ ، رفته رفته جذب این فضا شدم و روز به روز در حال افزایش دانش و مهارت های فنی خود در زمینه هستم . شبکه آموزشی یادینو را با هدف کمک به رشد کسب و کارهای نوپا راه اندازی نموده ام . تحصیلات آکادمیک بنده کارشناسی نرم افزار کامپیوتر است.


منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *