اینفوگرافیک: تست A/B

تست A/B برای مقایسه یک موضوع در دو حالت مختلف به کار می‌رود. درواقع در شرایطی یکسان شما یک موضوع را با تغییر در یک عامل آزمایش می‌کنید تا ببینید کدام‌یک از حالت‌های A یا B بهتر عمل می‌کند. بازاریابان از این تست برای پیدا کردن بهترین و مؤثرترین فعالیت‌های بازاریابی در میان مشتریانشان استفاده می‌کنند.

برای مطالعه بیشتر دراین‌باره به درس تست A/B در دوره‌های آنلاین مراجعه کنید.   

تست دو متغیره A/B (برای مشاهده نسخه اصلی روی عکس کلیک کنید)
تست دو متغیره A/B (برای مشاهده نسخه اصلی روی عکس کلیک کنید)
تست چند متغیره A/B (برای مشاهده نسخه اصلی روی عکس کلیک کنید)
تست چند متغیره A/B (برای مشاهده نسخه اصلی روی عکس کلیک کنید)

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *