سومین رویداد نوژن اکسل، ۷ آذر ۹۶

سومین رویداد “دورهمی با محوریت کتاب نوژن” با ارائه کتاب《خلق محصول ناب》برگزار خواهد شد.

رویدادهای کارآفرینانه نوژن در بازه های زمانی مشخصی توسط شتابدهنده اکسل برگزار می شود. در رویداد دورهمی با محوریت کتاب نوژن بر آنیم تا با مطالعه و بررسی کتاب های حوزه کارآفرینی قدمی در راستای اعتلای دانشمان برداریم. در نوژن هربار به بررسی یکی از منابع حوزه کارآفرینی می پردازیم و نویسنده، مترجم و یا متخصص آن حوزه به معرفی و ارائه کتاب می پردازد. سپس با حضور جمعی از صاحب نظران، فعالان و علاقه مندان به بحث و گفتگو راجع به کتاب می نشینیم.

در نوژن ۱ به ارائه و بررسی کتاب “جامعه های استارتاپی” نوشته برد فلد پرداختیم و دومین نوژن نیز با محوریت کتاب “تست مامان” نوشته راب فیتزپاتریک برگزار شد. این بار سومین نوژن با محوریت کتاب “خلق محصول ناب” برگزار خواهد شد و “محمد آکوچکیان” نویسنده کتاب، کارآفرین برگزیده ملی و مدیر آکادمی مجازی ایرانیان به ارائه آن خواهد پرداخت و طبق روال همیشه در پایان همراه با علاقه مندان به بحث و گفتگو پیرامون آن خواهیم نشست.

رویداد نوژن شتابدهنده اکسل

کتاب “خلق محصول ناب” به بررسی چگونگی ساخت یک محصول عالی در کلاس جهانی می پردازد. در این کتاب که درباره خلق محصول است و نه بازاریابی آن، می بینیم محصولات ناب به دلیل فرایند متفاوتی که برای خلق شدن طی می کنند، بخش اعظمی از بار بازاریابی را به دوش می کشند و پیش از تولد به بازاریابی و فروش خودشان کمک می کنند. همچنین درک خواهیم کرد که چرا رهبران عصرِ جدید باید توانمندی های کاملا متفاوتی داشته باشند.

نقطه ی قوت کتاب در استفاده از نمونه های واقعی از کسب و کارهای ایرانی به جای داستان های افسانه ای شرکت های بزرگ است. کتاب خلق محصول ناب با محتوای چند رسانه ای آنلاین تقویت شده و اولین کتابی است که به خوانندگانش گواهینامه آموزشی می دهد.

از تمامیِ علاقه مندان برای شرکت در این رویداد و بهرمندی از این کتاب که حاصل ده ها دوره، کارگاه و سخنرانی در کشورهای مختلف دنیاست، دعوت می شود.

کتاب خلق محصول ناب را می توانید از فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی تهیه کنید. لینک خرید از سایت دیجی کالا:
https://goo.gl/FQg3Dq

لینک خرید از سایت آکادمی مجازی ایرانیان همراه با کد تخفیف ۳۵ درصدی برای ارسال رایگان در شهر اصفهان (کد تخفیف: nojan):  https://goo.gl/3cxvDE

دانلود فصل اول کتاب “خلق محصول ناب”

زمان: سه شنبه ۷ آذرماه ساعت ۱۷ الی ۱۹
مکان: اصفهان، خیابان ۲۲ بهمن، روبروی مجموعه اداری، ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شتابدهنده اَکسل

 ثبت نام الزامی و رایگان (شروع ثبت نام از دوشنبه ۲۹ آبان ماه):

https://eventcenter.ir/nojan3

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

۱۵ کتابی که برای کارآفرینی لازم هست

  در سال های گذشته کتاب های استارتاپی با موضوع فناوری و Hi-Tech بسیار رایج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *