معرفی گروه توسعه اندیشه نوین

در این مقاله می خواهم یکی از گروه های دانش بنیان در پارک علم و فناوری گیلان رو که در حوزه داده کاوی ، یادگیری عمیق ، سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و طراحی اپلیکیشن و سایت کار می کنم خدمت شما معرفی کنم. این گروه کار خود رو از سال ۹۱ در پارک علم و فناوری گیلان شروع کردن و با ادامه به سمت حوزه های جدید تکنولوژی مثل یادگیری عمیق رفتن که حوزه جدید و قوی در هوش مصنوعی هست. سایت گروه توسعه اندیشه نوین را در بخش زیر قرار داده ام و درباره این گروه رو در بخش زیر می توانید مشاهده کنید.

گروه توسعه اندیشه نوین داده کاوی یادگیری عمیق

https://www.tanoco.ir/

گروه توسعه اندیشه نوین در دیماه ۱۳۹۱ بوسیله پروژه ای نوآور در زمینه ترکیب مدیریت ارتباط با مشتری و داده کاوی فعالیت خودش را در پارک علم و فناوری استان گیلان آغاز کرد که در نهایت محصولی به نام مدیریت ارتباط با مشتری الماس به بازار راه یافت … نرم افزاری بومی که می تواند بیست درصد از مشتریان شما را که هشتاد درصد سود گروهتان را به همراه دارد با بهترین ترفند ها و عالی ترین وجه ممکن حفظ کند ؛ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر سایر خدماتی که در توضیحات نرم افزار داده شده است را مطالعه بفرمایید . پس از آن اقدام به تولید نرم افزار مدیریت اسناد الماس کرد ؛بار دیگر با ارایه نرم افزارهای تحت وب به بازار به راه خود ادامه داد . نقطه ی عطف این گروه طراحی سایت های حرفه ای برای مشاغل و افراد حرفه ای بود که بتوانند فعالیت حرفه ای خود را گسترش دهند … این گروه عموما متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه گیلان در رشته های مختلف بوده که با همکاری یکدیگر در زمینه های مختلف فعالیت خود را ادامه دادند به تازگی این گروه با نظر به ضعف کارایی سیکل صنایع دستی در استان گیلان و عدم حمایت کافی از هنرمندان استان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چاشو کرده است که راهی هر چند کورهراه در جهت حمایت از هنر و هنرمندان گیلان باشد ؛ تا اساتید هنر گیلان بتوانند آثار دست خود را بی واسطه به دوست داران هنر داخل استان و خارج استان عرضه کنند . گروه تویعه اندیشه نوین با تمام قوا در جهت افزایش بهره وری و کارایی سازمان ها و افرادها تلاش کرده و تلاش خواهد کرد.

چشم انداز

ارائه خدمات تخصصی، بهینه و مستمر در زمینه فناوری اطلاعات و سیستم های تحت وب که از یک سو نیازها و خواسته های سازمانها و گروههای تجاری ایرانی را به بهترین وجه برآورده می سازد و از سوی دیگر هماهنگ با رشد و تحولات تکنولوژیکی روز دنیا پیش می رود.

اهداف گروه

  • بکارگیری جدیدترین فناوری ها در زمینه ی طراحی سایت
  • بکارگیری جدیدترین راهکارها در زمینه بهینه سازی وب سایت، افزایش ترافیک سایت و ارتقاء رتبه بندی در موتورهای جستجو
  • ارائه مشاوره و خدمات متنوع در زمینه بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی و فروش از طریق اینترنت
  • حضور فعال در انجام پروژه ها در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی تحت وب
  • ارتقاء مداوم سطح علمی و توانایی فنی گروه برای انجام پروژه های ملی و بین المللی

خط مشی گروه توسعه اندیشه نوین

  • ایجاد اطمینان و جلب رضایت مشتریان
  • ارتقاء دانش فنی مشتریان از طریق مشاوره و آموزش
  • ارتقاء مداوم کیفیت و تنوع خدمات
  • ارتقاء سطح مهارت, توانمندی و دانش نیروی انسانی گروه
  • ارتقا سطح مشارکت و روحیه همکاری کارکنان گروه
  • تقویت روحیه مشتری مداری در تمامی مراحل کاری
  • ارائه امکانات متعدد فناوری های تحت وب با تمرکز بر کاربردهای تجاری همچون افزایش فروش محصولات و خدمات مشتریان

خط مشی ما بر مبنای کرامت انسانی، اعتماد متقابل و کار گروهی هدفمند استوار است و همواره در تلاش برای رقابت، آزمایش، ارزیابی مجدد و بهبود استانداردهای حرفه ای خود می باشیم.

 

 

 

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

میدان مغناطیسی زمین ۳.۷ میلیارد ساله است

دانشمندان سابقه‌ای ۳.۷ میلیارد ساله از وجود میدان مغناطیسی زمین را کشف کرده‌اند و بدین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *