بایدها و نبایدهای یک صنعت موفق



عده زیادی دوست دارند فروشگاه خرده‌فروشی داشته باشند و شما هم ممکن است این رویا را به حقیقت گره بزنید.
قبل از اینکه درهای فروشگاه خود را باز کنید لازم است درک مناسبی از بازار هدف داشته باشید و بدانید محصولات را در چه حجمی با چه حاشیه سودی به فروش برسانید تا بتوانید آن‌گونه که صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک در رویا دارند، زندگی کنید.
فروشگاه خرده‌فروشی شما قبل از اولین فروش نیاز به سرمایه‌گذاری مالی دارد.
شما همیشه مشتری را به یاد خواهید آورد که توانسته است شما را عصبانی کند؛ حتی اگر حق با خودتان بود.
مشتریان برای هر بخش از تجارت شما پیشنهادهایی خواهند داشت، شامل اینکه چه کالاهایی را عرضه کنید، چه رویدادی را باید برگزار کنید و … اما آنچه آنها خریداری می‌کنند، موضوع دیگری است.
شما باید به آنچه مشتری در واقع پول خود را صرف خریدش می‌کند توجه کنید، نه آنچه فقط توجهش را برمی‌انگیزد.
باید یک مکان خرده‌فروشی را قبل از راه‌اندازی برررسی کنید و فقط به حس درونی خود اتکا نکنید.
یک ایده تجاری سخت‌تر از آنی که فکر می‌کنید اجرایی می‌شود اما شما واقعا وقت برای توجه به این موضوع ندارید.



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *