بهره‌گیری «مل‌ اند ‌موژ» از تکنیک ویژه…



این‌بار مل‌اند‌موژ پس از مطالعه ترند روز دنیا تکنیک ویژه‌ای را برای جدیدترین کالکشن خود به‌کار برده است.
ما در آغاز هر فصل و برای شروع طراحی هر کالکشن ابتدا به سراغ ترندهای روز می‌رویم و روی آنها تحقیق می‌کنیم.
برای این کالکشن از بین ترندهای روز چیزی که انتخاب کردیم تکنیک تای-دای یعنی گره زدن و رنگ کردن بود و استفاده از رنگ‌های زنده و تلفیق آنها با هم.
برای طراحی الگوی پارچه‌های این کالکشن ابتدا حدود ۱۰۰ طرح را با آبرنگ روی مقوا کشیدیم و از بین آنها چند طرح را برای چاپ روی پارچه انتخاب کردیم.
بعد از آن برای اینکه احساس نیاز به نوآوری و خلاقیت را در خودمان و در برند برآورده کنیم به سراغ چاپ دستی و اصل تکنیک تای-دای رفتیم، کاری که تا جایی که ما می‌دانیم هیچ‌یک از برندها تا امروز انجام نداده‌اند.
لطفا بفرمایید که استفاده از این تکنیک و به نمایش درآوردن توان برند مل‌اند‌موژ در این مسیر به‌عنوان یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی چه تاثیری در صنعت پوشاک کشور بر جای خواهد گذاشت؟



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *