ضرورت تقسیم‌بندی مشتریان از لحاظ بودجه‌ای در کسب‌وکار نوپا



لازم به ذکر است، به منظور تکمیل آموزش شرکت‌کنندگان، جلسه تکمیلی این وبینار نیز با محورهای بررسی مدل‌های کسب‌وکار طراحی‌شده توسط شرکت‌کنندگان، آشنایی با تحلیل فضای رقابتی کسب‌وکار، آشنایی با نحوه جذب حمایت برای ایجاد و توسعه کسب‌وکار برگزار خواهد شد.



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *