تاب آوری مهم ترین عامل برای موفقیت تازه…



رامین جوانرود، مدیرعامل برند ایرانی بادی‌اسپینر در اولین قسمت از برنامه «ایران‌ریتیل‌شو» درباره چگونگی اداره شرکت خود در دوران کرونا و همچنین پس از بازگشایی دوباره مراکزخرید گفت: «تمام کسب‌ وکارها تحت تاثیر ویروس کرونا با افت شدیدی مواجه شدند و مجموعه ما هم از این ماجرا فارغ نبود؛ اما خوشبختانه برخلاف انتظار، بازگشایی مراکز خرید خیلی زودتر از انتظار ما اتفاق افتاد.
هرچند که هر برندی محصولات خاص خود را تولید می‌کند اما می‌شود با توجه به کمتر شدن جشن‌ها، کمتر به تولید پوشاک کلاسیک و مجلسی پرداخت تا همچنان میزان فروش بالا نگه ‌داشته شود.
آنها با توجه به اینکه مشتریان در این دوران باید بیشتر در خانه بمانند می‌توانند با ایجاد تغییراتی در تولیدات خود به سمت تولید لباس‌های خانگی و لباس‌های مناسب تردد شهری بروند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند.»
جوانرود درباره میزان تاثیر آموزش و زیرساخت‌های آموزشی در صنعت پوشاک گفت: «خوشبختانه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به همت دکتر علیرضا جلیلی در حال برگزاری دوره ریتیل است.
مشتریان ما جزو نجیب‌ترین مشتریان دنیا هستند پس باید با آموزش‌های پایه برای مدیران و کارکنان بهترین خدمات را به آنها ارائه کنیم.»



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *