لزوم توسعه برندینگ پوشاک ایرانی



وی با بیان اینکه در بخش سبک پوششی، هزینه‌ای صورت نگرفته است، گفت: متاسفانه در کشور میلیاردها تومان هزینه برای جلوگیری از تهاجم
فاطمی در برنامه ریتیل شو با اشاره به اینکه بیشترین سرمایه گذاری کشور روی زنجیره بالادستی بوده است، افزود: در حال حاضر روی مواد اولیه و تولید، سرمایه گذاری انجام شده اما روی برند که تاثیر بسزایی در سبک پوششی دارد،
کیفیت، قله‌ای بی انتهاست و ما وظیفه داریم کیفیت را هر روز افزایش دهیم و این دلیل نمی‌شود از رسالت بین المللی و رسالت اینکه این بلوغ امروز به وجود آمده و ما می‌توانیم صدای فرهنگ و تمدنمان را به دنیا ببریم، غافل شویم



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *