رضایت مشتری از خرید، بزرگترین اتفاق برای…



وی ادامه داد: تبلیغات سهم خودش را دارد ولی اینکه در این صنعت یک برندی به عنوان برند ملی ساخته شود آرزوی خیلی هاست و ما به این سمت می‌رویم و تمرکزمان به این سمت هست که فروشگاه هایی بزنیم که هم فروش خوبی برای مجموعه خودمان داشته باشند و هم بتوانیم سرویس خوبی به مشتری بدهیم
مدیر بازاریابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر اینکه فروش اینترنتی فامیلی و اکالا به چه شکل هست گفت: از اواسط سال پیش بحث فروش آنلاین را داشتیم و با آمدن کرونا این موضوع تشدید شد و استراتژی مان را به سمت فروش آنلاین بازبینی کردیم
صبری ادامه داد: فروشگاه اکالا به عنوان فروشگاه اینترنتی افق کورش از چند سال پیش کارش را آغاز کرد و به سوپرمارکت آنلاین تبدیل شده و با فروشگاه‌های مختلف کار می‌کند، ما از ظرفیت این اپلیکیشن استفاده کردیم و فروش آنلاین فروشگاه فامیلی را از طریق اکالا استارت زدیم



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *