یک تکنولوژی جستوجوی بصری که با هوش مصنوعی کار میکند، قادر است تمام جنبههای زیبایی یک کالا را که قابل توصیف با محتوای متنی نیست، معرفی کند.
الگوریتمهای هوش مصنوعی قادر هستند نهتنها دقت جستوجوی بصری را بهتر کنند، بلکه با درک ترجیحات مصرفکننده، تجربه مشتری را نیز بهبود بخشند
در حالی که یک جستوجوی بصری که با هوش مصنوعی کار میکند، روش پیدا کردن یک کالای آنلاین توسط مشتری را بهبود میبخشد.
فناوری جستوجوی بصری میتواند مشتریان را بهموقع به سمت کالایی که میخواهند هدایت کرده و اطمینان حاصل کند که کالا بهدرستی انتخاب شده است.
جستوجوی بصری مبتنیبر هوش مصنوعی نهتنها میتواند خردهفروشان را قادر سازد تا محصولات خود را به فروش برسانند بلکه به آنها این امکان را میدهد تا چندین کالای دیگر از برندهای مختلف را به مشتری پیشنهاد کنند.
حتی در صورت نبود کالا در انبار فروشگاه، جستوجوی بصری میتواند با معرفی فروشگاههای با محصولات مشابه که کالای مورد نظر را در انبار خود موجود دارند، فرصت دیگری برای خردهفروشان ایجاد کند تا مشتری یک تجربه خرید رضایتبخش داشته باشد.
فناوری جستوجوی بصری که با هوش مصنوعی کار میکند، بر افراد اثرگذار است و میتواند تاثیر زیادی بر دید و شناخت یک مشتری از برند داشته باشد.
اما این ابزار تنها زمانی موثر است که جستوجوی بصری بتواند مشتری را به گونهای توانمند سازد که کالاها را پیدا کرده و آنها را به درستی از بین انواع کاتالوگهای محصولات انتخاب کند.
فناوری یادگیری ماشین به این ابزار کمک کرده و به گونهای به آن آموزش میدهد تا تصاویر را درک کرده و بر اساس قیمت کالا و تاریخچه خرید مشتری، پیشنهادهایی را به وی ارائه کند که نشاندهنده شناخت بهتر مشتری باشد.
فناوری جستوجوی بصری به همراه هوش مصنوعی نهتنها قادر است کالاهایی را که مصرفکنندگان به دنبال آن هستند پیدا کند، بلکه میتواند بر اساس دانش بهدستآمده از سلایق و ترجیحات شخصی مصرفکنندگان، نتایج جستوجو را به ترتیب اولویت افراد به آنها نمایش دهد
منبع خبر
