عملکرد اسپار اینترنشنال در سال ۲۰۱۹



این برند در سال ۲۰۱۹ در دو کشور کوزوو و ارمنستان، شروع به فعالیت و همچنین حضور خود را در اروپای مرکزی و شرقی که یکی از مناطق مهم رشد اسپار در سال‌های اخیر بوده، تقویت کرد.
اسپار روسیه رشد استثنایی خود را با فروش ۲/۱۴میلیاردیورو با افزایش ۷/۶درصدی نسبت به سال گذشته ادامه داد.
برند اسپار در ۱۴ کشور آفریقا و خاورمیانه حضور دارد و مسیر رشد خود را با فروش ۶/۰۶میلیاردیورو با رشد ۵/۲۶درصدی نسبت به سال ۲۰۱۸ حفظ کرده است.
اسپار آفریقای جنوبی رشد هفت‌‌درصدی نسبت به سال گذشته با فروش ۵/۰۹میلیاردیورو را نشان می‌دهد که بیش از ۶۰‌درصد از کل درآمد آن در سال ۲۰۱۹ از فروشگاه‌های فرمت سوپراسپار (سوپرمارکت‌هایی با مساحتی بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ مترمربع) به‌دست آمده است.
عملکرد برجسته برند اسپار در مقابل رقبای مهم محلی و جهانی، یک روند مشترک در بسیاری از کشورهای ما در سال ۲۰۱۹ بود.
از زمان شروع آن در سال ۲۰۱۵، این استراتژی باعث افزایش رشد ۲۱/۴درصدی فروش جهانی، تعداد ۱۲۰۰ فروشگاه و افزایش هفت‌درصدی کل سطح فروش اسپار شده است.»
آقای واسموت با اظهار نظر در مورد عملکرد اسپار در چهار ماهه اول سال ۲۰۲۰ و تاثیر بیماری کووید ۱۹ ادامه داد: «از نقطه‌نظر منحصربه‌فرد ما به‌عنوان یک خرده‌فروش جهانی، این توانایی را داشتیم که تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا را در بخش خرده‌فروشی از شرق به غرب بررسی کنیم و بهترین روش عملی اسپار را برای اطمینان از ایمنی همکاران و مشتریان اسپار در سراسر جهان به اشتراک بگذاریم.



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *