بررسی و مقایسه چهار بازیگر بزرگ معاملات آنلاین خودرو



: امروزه کاربران با استفاده از تلفن هوشمند می‌توانند با نصب نرم‌افزارهای متنوع، فرآیند تحقیق، دسته‌بندی، مکان‌یابی، قیمت‌گذاری، کارشناسی و در نهایت خرید خودروی رویایی‌ را به آسانی انجام دهند.
به نظر می‌رسد، این بازیگران فعلا در حال تلاش برای گرفتن سهم بیشتری از بازار هستند و هنوز بر روی شناسایی و رفع نیازهای کاربران و کسب رضایت آنان، تمرکز ویژه‌ای نداشته‌اند.
«تستادی»، پلتفرم آنلاین تست و بررسی سهولت کاربری کسب‌وکارهای دیجیتال، به بررسی کامل تجربه جستجو و انتخاب خودرو توسط نرم‌افزار موبایل این کسب‌وکارها از دیدگاه کاربران عادی پرداخته است.
فاکتورهای این جدول بر اساس جزئیات و بخش‌هایی که از نظر کاربران در فرآیند جستجو و انتخاب خودرو مهم بوده و یا با ابهام و سردرگمی بیشتری در مواجهه با آن روبرو شده‌اند، تقسیم‌بندی شده است.
جزییات تست‌های انجام شده، ویژگی‌های کاربران و مشکلات ایجاد شده، برای مطالعه و بررسی بیشتر در گزارش جامع موجود است.
هدف این است که بخش‌هایی از محصول که احتمال دارد کاربران را گیج یا دچار ابهام کند، مشخص شده و فرصتی برای ارتقا تجربه‌ی کاربری کلی ایجاد شود.



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *