وقتی «خرده‌فروشی» مانند «کرونا» جهش…



درست مانند کرونا که جهش ژنتیکی داشته و متفاوت و خطرناک‌تر شده، تمرکز بررسی تاثیرات منفی اقتصادی این ویروس از اختلال در تقاضا برای کالاها به مسائل کلی‌تری مانند آینده کاری کسب‌و‌کارهای بزرگ، تغییر جهت داده است.
در این شرایط برنامه‌ریزی رویدادهای بزرگ افتتاح کسب‌و‌کارتان اصلا مهم نیست و بسته به صنعت و موقعیت مکانی شما، حتی ممکن است در ماه‌های آینده نتوانید با تمام ظرفیت خود کار کنید.
حتی برای شرکت‌هایی که توانسته‌اند به سمت مدل‌های کاری کاملا از راه دور حرکت کنند، برقراری ارتباط با مشتریان از یک‌سو و کاهش قابل توجه فروش، یک معضل بوده است.
شرایط فعلی، مردم را وادار کرده گزینه‌های پیش‌ روی خود را با دقت بیشتری بررسی کنند و انتظار می‌رود اعضای تیم فروش یکپارچه‌تر و البته بسیار قابل دسترس‌تر از گذشته باشند.
بهینه‌سازی موتور جست‌وجو، قبلا برای مشاغل مدرن مهم بود اما پیگیری نتایج جست‌وجو توسط مشتری در زمانی که تقریبا همه رقبای موجود شما به صورت جزئی یا کاملا به‌صورت آنلاین می‌فروشند، از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.
بهترین راه برای انجام این کار، تمرکز روی یک استراتژی سئو (
به‌عنوان مثال خرده‌فروشان سنتی باید بتوانند هریک از تعاملات شخصی خود با مشتریان را از طریق کانال‌های آنلاین تکرار کنند تا برای آینده چابک بمانند.
ورود به این بخش برای خرده‌فروشان آنلاین که می‌خواهند ارتباط اثربخش و پایداری با مشتریان خود داشته باشند، بسیار مهم است.
هنگامی که شما در حال ایجاد آگاهی از برندتان هستید، شیوه برقراری ارتباط و البته سطح بالای کیفیت ارتباط‌تان با مشتریان، می‌تواند این مزیت را خلق کند که در شرایط کرونایی بتوانید به ذهن مخاطبان خود بچسبید.
بر استراتژی‌های فروش جدید بیشتر روی تعاملات از راه دور متمرکز شده و از هر پلتفرمی که برای شما مزیت‌سازی می‌کند‌، بهره ببرید.



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *