چارت سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری و نقش…



در این زمان بود محصول‌محوری به شکل جدی جای خود را به مشتری‌محوری داد و مدیریت ارتباط با مشتری و توسعه آن در کسب‌وکارها مطرح شد و مورد توجه قرار گرفت.
در پیاده‌سازی چارت‌های مراکز خرید در زمان بهره‌برداری در جایی با فاصله زیاد، تبلیغات (توسعه مشتری) با الگو‌برداری و به‌صورت کلیشه‌ای انجام می‌شود.
در قسمتی از واحد تبلیغات قرار گرفته است و این موضوع در بسیاری از مراکزخرید پیاده‌سازی می‌شود.



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *