اداره مرکزخرید به منزله یک شهر است



به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، مجموعه اپال یکی از مراکز تجاری مدرن تازه‌تاسیس شهر تهران است که در دوران کرونا شرایطی برای مشتریان ایجاد کرد تا آنها با آرامش خاطر بتوانند از این مجموعه تجاری-تفریحی استفاده کنند.
احسان اویسی نژاد مدیرعامل مجموعه اپال درباره چگونگی به ثبات رسیدن این مرکزخرید می‌گوید: «در بحران کرونا نه‌تنها ما بلکه هیچ فروشگاه دیگری توانایی پیش‌بینی اتفاقات پیش رو را نداشت و اگر هم پیش‌بینی­ اتفاق می‌افتاد بازهم راهی برای عبور از آن نبود.
مدیرعامل مرکز تجاری اپال دربار کمپین تبلیغاتی خود می‌گوید: «مسئولیت اجتماعی یکی دیگر از مسائلی است که در ترفیع یک مرکزخرید موثر است.
ما در اپال سعی کردیم از مشتریان ارزشمند خود مراقبت کنیم و تا حدی در این امر موفق بودیم که بخش‌های تفریحی مرکزخریدمان در دوران کرونا بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفت چراکه تمهیدات بهداشتی اندیشیده بودیم که مشتریان بااحساس امنیت وارد مرکزخرید ما بشوند.»



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *