مدیرعامل رفاه در مورد حال و آینده فروشگاه…



در اولین قسمت از برنامه اقتصادی «ایران ریتیل شو» دکتر رسول محمدی، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، به‌عنوان مدیرعامل یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در دوران کرونا، درباره وضعیت امروز و فردای صنعت خرده‌فروشی به گفت‌وگو با مهندس شاهرخ کشاورز، نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران پرداخت.
دکتر رسول محمدی درباره چگونگی کنترل این وضعیت از ابتدای ورود این ویروس و همچنین تمهیداتی که برای اوج دوباره این ویروس در نظر گرفته شده، گفت: «هر ساله ما پیش از عید نوروز، در عید نوروز و ماه مبارک رمضان سه بازه زمانی پرفروش خرید را داریم که در هرکدام از این زمان‌ها نوع نیاز مردم متفاوت است.
زیرساخت‌های دقیق شرکت رفاه به ما این امکان را می‌دهند که با سرعتی بالا و مطمئن، روند توسعه خود را ادامه دهیم؛ تا جایی که در راستای توسعه فیزیکی شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه توانستیم در همین ایام کرونا، هر ماه ۱۵ تا ۲۰ فروشگاه جدید افتتاح کنیم.
دکتر رسول محمدی در راستای پیشبرد فروش آنلاین محصولات شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت: «امروزه ۳۰درصد فروش محصولات سوپرمارکتی به صورت آنلاین انجام می‌شود؛ اما در کشور ما به دلیل عدم‌وجود شرکتی مناسب برای تحویل کالاهای سفارش‌داده‌شده، این مقدار خیلی کمتر است، چراکه پاشنه آشیل این نوع فروش، سرعت ارسال کالای سفارش‌داده‌شده است و متاسفانه صنعت خرده‌فروشی کشور ما در این موضوع ۳۰سال از سایر کشورها عقب‌تر است.



منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *