با معرفی قابلیتهای جدید در گوگل ادز و یوتیوب، گوگل به دنبال کمک به کسبوکارها برای تازه نگهداشتن محتوا، همگامسازی تقاضای آنلاین و فیزیکی، و برنامهریزی هدفمند برای بودجه تبلیغاتی است. این بهروزرسانیها به شما امکان میدهند تا با ابزارهای تولید محتوای جدید و بینشهای مبتنی بر هوش مصنوعی، کمپینهای خود را بهینهتر کرده و وفاداری مشتریان را افزایش دهید.
ابزارهای خلاقانه جدید
استودیو دارایی، استودیو محصول، و ایمیجن 4
مجموعهای از ابزارهای تولید محتوا در «استودیو دارایی» (Asset Studio) عرضه شده است. تولید محتوا در «پرفورمنس مکس» (Performance Max) و «جذب تقاضا» (Demand Gen) توسط «ایمجن 4» (Imagen 4) تقویت میشود.
در «استودیو محصول» (Product Studio)، میتوانید صحنه محصولات را در مقیاس وسیع تغییر دهید. قابلیت تعویض پسزمینه، تبدیل تصاویر یا متن به ویدئوهای کوتاه، و دریافت پیشنهادات فعال برای کمپینها نیز فراهم شده است.
گوگل اعلام کرده که ابزارهای جدید میتوانند سرعت آزمایش را افزایش دهند. در عین حال، به حفظ جهتگیری برند نیز کمک میکنند.
همهجانبهبودن و یوتیوب
بهینهسازی فروش و همکاری با تولیدکنندگان محتوا
«جذب تقاضا» اکنون میتواند برای مجموع فروش در پلتفرمهای آنلاین، درون برنامهای و فروشگاههای فیزیکی بهینهسازی شود. همچنین میتوانید از پیشنهادات محلی برای نمایش تخفیفها به خریداران نزدیک استفاده کنید.
در یوتیوب، «مرکز همکاریهای تولیدکنندگان محتوا» (Creator partnerships hub) همکاری برندها با تولیدکنندگان محتوا را ساده میکند. «ماستهد یوتیوب» (YouTube Masthead) نیز اکنون قابل خرید است تا بتوانید محصولات خاصی را متناسب با اهداف خود نمایش دهید.
بینشها و بودجهها
برنامهریزی برای دورههای 3 تا 90 روزه
بینشهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در «گوگل مرچنت سنتر» (Google Merchant Center) نکات کاربردی را ارائه میدهند. گوگل همچنین بودجه کل کمپین را از «جذب تقاضا» و یوتیوب به «جستجو» (Search)، «پرفورمنس مکس» و «خرید» (Shopping) گسترش میدهد.
میتوانید تاریخ شروع، تاریخ پایان و بودجه کل را برای دورههای بین 3 تا 90 روز تعیین کنید. سیستمهای گوگل با تطبیق بودجه با اوج تقاضا، هزینهها را مدیریت خواهند کرد.
وفاداری مشتریان
پیشنهادات فقط برای اعضا
گوگل ویژگیهای وفاداری را معرفی میکند که به شما امکان میدهد قیمتهای ویژه و مزایای ارسال را برای اعضا نمایش دهید. اهداف حفظ مشتری در حالت وفاداری برای «پرفورمنس مکس» یا «خرید استاندارد» (Standard Shopping) در دسترس هستند.
آینده پیش رو
اگر برنامه تعطیلات شما شامل چندین دوره است، این ابزارها میتوانند به شما کمک کنند. محتوای خود را تازه نگه دارید، تقاضای فروشگاهی را جذب کنید و از تغییرات غیرمنتظره در هزینهها جلوگیری کنید.
با همگامسازی فیدهای محصول و داراییها شروع کنید. سپس بهینهسازی همهجانبه و دورههای بودجه کوتاه را در اطراف تاریخهای کلیدی خود آزمایش کنید.