نماد سایت گیلان پلاس رسانه هوش مصنوعی و کارآفرینی گیلان

فرصت برابر Google AI Max در جستجو: برای هر کسب‌وکاری، حتی کوچک

Google: AI Max For Search Has No Conversion Minimums

گوگل اعلام کرده است که AI Max برای جستجو، حتی برای حساب‌هایی با حجم کم نیز قابل استفاده است و هیچ حداقل تبدیلی لازم نیست. البته، برای عملکرد صحیح، باید از استراتژی پیشنهادات هوشمند مبتنی بر تبدیل استفاده کنید.

ابزار جدید AI Max گوگل برای جستجو، فرصتی بی‌نظیر برای افزایش بازدهی تبلیغات آنلاین فراهم کرده است. این مقاله به شما کمک می‌کند تا بفهمید چگونه این فناوری قدرتمند می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند، حتی اگر حساب کوچکی داشته باشید.

گوگل چه گفت؟

در پادکست “Ads Decoded” گوگل، جینی ماروین (مدیر ارتباطات محصول تبلیغات گوگل) به این سوال پاسخ داد که آیا حساب‌های با حجم کم هم می‌توانند از AI Max استفاده کنند یا خیر.

او تاکید کرد که AI Max برای حساب‌های با اندازه‌های مختلف موثر است و هیچ حداقل تبدیلی برای فعال‌سازی آن نیاز نیست. با این حال، باید از استراتژی پیشنهاددهی هوشمند مبتنی بر تبدیل استفاده کنید تا مطابقت کلمات جستجو به درستی کار کند.

این شرط استفاده از پیشنهاددهی هوشمند، تضمین می‌کند که سیستم حتی با حجم تبدیل پایین نیز داده‌های لازم برای عملکرد را در اختیار دارد.

کجا حساب‌های کوچک‌تر سود می‌برند؟

گوگل می‌گوید تبلیغ‌کنندگانی که بیشتر از کلمات کلیدی با تطابق دقیق و عبارتی استفاده می‌کنند، بیشترین افزایش در تبدیل‌ها و ارزش تبدیل را با AI Max تجربه می‌کنند.

قابلیت “مطابقت بدون کلمه کلیدی” به تبلیغ‌کنندگان کوچک کمک می‌کند بدون تحقیقات گسترده، فرصت‌های جدید را پیدا کنند. AI Max کلمات جستجوی مرتبط را بر اساس محتوای صفحه فرود و تبلیغات موجود شناسایی می‌کند.

برای کمپین‌های محلی، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به جای ساخت کلمات کلیدی جداگانه برای هر منطقه، از کلمات کلیدی ساده استفاده کنند. AI Max تطابق جغرافیایی را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

AI Max در جستجو چگونه کار می‌کند؟

AI Max فقط از صفحات فرود شما اطلاعات نمی‌گیرد؛ بلکه از محتوای تبلیغات و کلمات کلیدی گروه‌های تبلیغاتی نیز استفاده می‌کند تا پوشش را گسترش داده و متن تبلیغات ریسپانسیو (RSA) را بهتر کند.

برای محتوای انگلیسی، این ابزار می‌تواند نسخه‌های مختلفی از تبلیغ را با رعایت اصول برند شما تولید کند. کارن زنگ (مدیر محصول) AI Max را ابزاری برای تقویت کارهای موجود شما توصیف می‌کند.

تال کاباس (مدیر محصول دیگر) نیز AI Max را به عنوان آوردن فناوری Performance Max به دنیای جستجو معرفی می‌کند. او معتقد است با استفاده درست از AI Max، می‌توان از قدرت PMax در کمپین‌های جستجو بهره‌مند شد.

نکات مهم برای شروع با AI Max

تبلیغ‌کنندگان کوچک که به دنبال استفاده از AI Max هستند، باید این مراحل آماده‌سازی را در نظر بگیرند:

نگاهی به آینده AI Max

AI Max برای تبلیغ‌کنندگان با هر اندازه‌ای قابل دسترسی است. فعال‌سازی آن تنها با یک کلیک امکان‌پذیر است و می‌توانید بدون تغییر ساختار کمپین‌های خود، آن را آزمایش کنید.

اگر نتایج مطابق انتظار شما نبود، می‌توانید این ویژگی را به راحتی غیرفعال کنید. گوگل اعلام کرده که این تنها فاز اول توسعه AI Max است و قابلیت‌های بیشتری در آینده برنامه‌ریزی شده است.

خروج از نسخه موبایل