نماد سایت گیلان پلاس رسانه هوش مصنوعی و کارآفرینی گیلان

CTA چیست؟


CTA مخفف کلمه Call To Action می باشد و معنای تقریبی آن معادل با “دکمه فراخوان” یا “اقدام به عمل” است. استفاده درست و به جا از این دکمه مستلزم دانش دیجیتال مارکتینگ است که می تواند بازدهی کسب و کار شما را افزایش دهد. هدف از به کارگیری CTA این است که پس از ورود کاربر به سمت کسب و کار شما، او اقدام مشخصی را انجام دهد که موجب پاسخ فوری و درنهایت ایجاد ارتباط و بازگشت مجدد به سمت کسب و کار شما شود. پس CTA را می توان یک دستورالعمل جهت جهت ترغیب و سوق دادن کاربر به سمت هدفی مشخص تعریف کرد. طراحی و به کارگیری درست و اصولی این دکمه با هدف بیشترین نرخ کلیک روی دکمه CTA و تکمیل فرایندی از پیش تعیین شده است. در اینجا چند اقدام مختلف وجود دارد که میتوانید مخاطبان را با استفاده از دکمه CTA برای انجام آن دعوت کنید:

طراحی و نحوه استفاده از دکمه CTA به نظر راحت است اما باید یک استراتژی در چارچوب CTA های خود طراحی کنید زیرا کوچکترین تغییر می تواند بر نحوه تعامل آن تاثیر بگذارد. چند مورد که هنگام طراحی و استفاده از دکمه CTA باید به آن توجه کرد را دراین قسمت توضیح می دهیم:

نوشته CTA چیست؟ اولین بار در اصفهان پلاس پدیدار شد.

خروج از نسخه موبایل