نماد سایت گیلان پلاس رسانه هوش مصنوعی و کارآفرینی گیلان

شش اصل مهم در بازاریابی محتوا [اسلاید]





بخواهید یا نه، هر آنچه در دنیای بازاریابی دیجیتال وجود دارد، محتواست! یک متخصص بازاریابی دیجیتال، بدون دانستن اصول بازاریابی محتوا مثل یک جنگجوی بدون سلاح است.

برای ایجاد یک استراتژی محتوای موفق به ترکیبی از تحقیقات بازار، جمع‌آوری داده‌ها و بینش یا درک مستقیم نیاز داریم. هرچند بینش دقیقا یک علم به‌حساب نمی‌آید، اما خوشبختانه دو مورد دیگر، ابزارهای قابل پیش‌بینی و روشمندی را برای دستیابی به نتیجه فراهم می‌کنند. قبل از خیز برداشتن به‌سوی شیوه‌های ساخت استراتژی محتوای موفق، باید ابتدا تعیین کنیم یک استراتژی محتوای موفق چگونه است.

در این اسلاید که توسط شایان توابی تهیه شده، ۶ اصل مهم بازاریابی محتوا را فرا خواهید گرفت:






منبع اصفهان پلاس

خروج از نسخه موبایل