با یک کلیک ایران گرد شو! تکنولوژی چگونه سفر رفتن را آسان و ارزان کرده است؟

 

#رپورتاژ_آگهی

کمتر کسی را می‌توان یافت که در رادیو، تلویزیون، شبکه‎‌های مجازی و اینترنت در مورد مزایای روحی و جسمی سفر مطلبی را ندیده یا نشنیده باشد. اما معمولاً هزینه‌های زیاد و وقت محدود برای سفر کردن، ما را منصرف می‌کند. اغلب تعطیلات در سال، یک الی دو روز هستند و صرف چند میلیون هزینه برای یک سفر کوتاه باعث می‌شود که قید سفر را بزنیم. خوشبختانه تکنولوژی این مشکلات را حل کرده تا به راحتی سفر کنیم. اگر باور نمی‌کنید، با ما همراه باشید. در ادامه به شما ثابت خواهیم کرد که تکنولوژی مشکلات گردشگری را حل کرده است.

چطور برنامه ریزی سفر را حرفه ای و در چند دقیقه انجام دهیم؟

تا چند سال قبل برای خرید تور، بلیت، رزرو هتل و… باید به آژانس‌های مسافرتی مراجعه می‌کردیم. اما به لطف تکنولوژی تنها به چند دقیقه وقت برای جستجو در اینترنت نیاز داریم تا هرآنچه برای سفر می‌خواهیم را خریداری کنیم. وب‌سایت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند تا بتوانیم در حداقل زمان ممکن برای سفر برنامه‌ریزی کنیم.

بااین حال بازهم باید مدتی وقت صرف کنیم و خرید بلیت، رزرو اقامتگاه و… را انجام دهیم. اما تکنولوژی برای حل مشکل آدم‌های پرمشغله هم بیکار نمانده و راهکاری را ارائه داده است. سامانه‌های بسیاری در زمینه فروش اینترنتی تورهای مسافرتی فعالیت دارند، بنابراین با مراجعه به یک سایت به‌جای چند سایت می‌توانیم تور مسافرتی بخریم و به سفر برویم.

اگر هنوز هم به کارآمدی تکنولوژی در سفر شک دارید، به ایران‌گرد irangard.com مراجعه کنید. البته پیش از آنکه به صفحه این سامانه سر بزنید، توجه داشته باشید که پس از بازدید از وب‌سایت دیگر نمی‌توانید به سفر نروید، زیرا ایرانگرد همه را به سفر می‌برد.

اما چرا ایرانگرد سفر رفتن را آسان کرده است؟ این مجموعه بستر آنلاینی را فراهم آورده تا بتواند علاوه ‌بر مقاصد معمول، مقاصد بکر گردشگری در ایران را نیز معرفی و امکان سفر به آن‌ها را فراهم کند. بسیاری از مقاصد گردشگری ایران به علت کمبود امکانات برای سفر و نوع فرهنگ منطقه، تا چند سال پیش ناشناخته بودند، حتی امروز نیز بسیاری از ما این مقاصد را نمی‌شناسیم.

برخی از این جاذبه‌های گردشگری تنها چند ساعت با ما فاصله دارند، اما از آن‎‌ها غافل هستیم و برای سفر مقاصدی دور را انتخاب می‌کنیم که بازدید از آن‌ها در مدت زمانی کوتاه امکان‌پذیر نیست. همانطور که گفتیم ایرانگرد این مقاصد را معرفی می‌کند تا در صورت تمایل به جاذبه‌های ناشناخته سفر کنید. نگران نباشید امکانات لازم برای سفر به ناشناخته‌های ایران در این مجموعه فراهم است.

با تکنولوژی هزینه‌های سفر را کاهش دهید

اکنون نوبت آن است که به بخش مهمتر سفر یعنی هزینه بپردازیم. پلتفرمی که بتواند پیشنهادهای مختلف با قیمت‌های متفاوتی را عرضه کند، می‌تواند انتخاب‌های بسیاری را پیش‌روی ما بگذارد. اما چطور این انتخاب‌ها به ما کمک خواهد کرد؟

فرض کنید حال‌ وهوای مسافرت به سرتان زده و می‌خواهید سفر بروید. در این موقعیت‌ها معمولاً دو راه حل به ذهن‌مان می‌رسد، مبلغ زیادی هزینه کنیم و به هر مقصدی که تمایل داریم برویم یا از سفر منصرف شویم و در خانه بمانیم. اغلب راه‌حل دوم را انتخاب می‌کنیم، غافل از اینکه این مشکل راهکار ساده‌ای دارد. پیش از آنکه اینترنت پرسرعت هر آنچه را که نیاز داریم در دسترس ما قرار دارد، این انتخاب عاقلانه بود زیرا پیدا کردن توری که با بودجه ما هماهنگ باشد، کار سختی بود. اما بسترهای آنلاینی مانند ایرانگرد این مشکل را حل کرده‌اند.

از هرجای ایران می‌توانید به وب‌‌سایت ایرانگرد بروید و مبدا سفر را مشخص کنید، در ادامه تمام تورهایی که مبدا حرکت آن‌ها شهر انتخاب شده از سوی شماست نمایش داده می‌شود. به علاوه توضیحات کاملی در مورد مقصد هر تور وجود دارد تا راهنمای مسافران در انتخاب سفری مناسب و ایده‌ال باشد.

به‌این‌ترتیب با توجه به هزینه و زمان حرکت تور و مدت سفر می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و باهر میزان بودجه حتی در زمانی کوتاه به سفری جذاب بروید. سفری که بدون دغدغه آغار شود، می‌تواند آرامش را به ما بازگرداند تا حتی برای چند روز مشکلات و استرس‌های زندگی روزمره را فراموش کنیم.

برای اطلاعات بیشتر از سایت و صفحه اینستاگرام ایران‌گرد بازدید کنید:

https://irangard.com/

https://www.instagram.com/irangardcom/


منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …