آخرین فرصت ثبت‌نام در رویداد اصفهان جشنواره وب و موبایل ایران




جشنواره وب و موبایل ایران که قدیمی‌ترین و مهم‌ترین رویداد عرصه فناوری و کسب و کارهای نوپا در ایران محسوب می‌شود، در اقدامی برای کمک به رشد اکوسیستم استارتاپی در سراسر ایران برای اولین بار به غیر از تهران در شهرهای دیگری نیز در قالب کنفرانس های یک روزه اقدام به برگزاری این رویداد کرده است. در این رویدادها سخنرانی‌ها و پنل‌هایی با حضور مدیران کسب و کار های موفق بومی استان و همینطور تهران حضور خواهند داشت.

همچنین سه کسب و کار برتر استان اصفهان معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.

با حضور در این رویدادها میتوانید با فضای حرفه‌ای کسب و کارهای موفق و همینطور مدیران آن ها آشنا شوید و از نزدیک با آن ها ملاقات کنید.

با افراد با انرژی و علاقمند به حوزه استارتاپی استان آشنا شوید و ارتباطات تازه‌ای بسازید و فرصت فوق‌العاده‌ای برای شبکه‌سازی داشته باشید.

رویداد اصفهان در تاریخ پنجشنبه ۲۴ مرداد ماه و در سالن اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد و از جمله سخنرانان این رویداد میتوان به ژوبین علاقبند مدیرعامل اسنپ، شایان شلیله دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران ، میلاد احرام‌پوش مدیر جی اس ام و بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران، علی آجودانیان بنیان گذار ویرگول و … اشاره کرد.

با توجه به سوابق و علایق شما به حوزه‌ی کسب و کارهای نوپا، تخفیف ۵۰% درصدی و با کد isfahanplus در نظر گرفته شده که می‌توانید تا روز چهارشنبه ۲۳ مرداد از آن استفاده کنید. با توجه به اینکه تعداد این تخفیف محدود است، فرصت ثبت‌نام را از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید بلیط می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
iwmf.ir/isfahan





منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *