معرفی استارتاپ کودک‌آپ | اصفهان پلاس

معرفی استارتاپ کودک آپ

رسالت کودک آپ، ارزش آفرین شدن کودکان در آینده می باشد و هدف آن افزایش افراد کارآفرین، ثروت آفرین و تحول آفرین در جامعه می باشد.

تیم تحقیقاتی کودک آپ با ارائه خدمات، محصولات و محتواهای آموزشی جذاب و کاربردی، سعی دارد تا کودکان این سرزمین را برای ورود بهتر و سریعتر به فضای کارآفرینی کشور در آینده آماده سازد تا آنها با مهارت هایی که فرا می گیرند، با آمادگی، انگیزه و اطمینان بیشتری استارتاپ خود را در آینده راه اندازی نمایند.
هم اکنون وبسایت کودک آپ با هدف ایجاد یک کارآفرینی اجتماعی و ایجاد بستری جهت ارائه ابزارها و محتواهای آموزشی مفید در راستای ایجاد شرایط لازم برای رشد فکری کودکان، شکل گیری مدل ذهنی مطلوب، ارزش آفرین شدن آنها در همه مراحل زندگی و نیز کسب آمادگی برای ورود آنها به دنیای کارآفرینی در آینده، طراحی گردیده است و بدین منظور، کودک آپ کلیه خدمات و محصولات خود را در جهت پرورش قابلیت ذهنی، افزایش توانمندی‌های عملی و کسب مهارتهای بیزینسی در کودکان طراحی و تولید می کند. لازم به ذکر است که کلیه محصولات کودک آپ دارای ضمانت ۱۰۰ درصد می باشد.

دلایل اصلی شکل گیری کودک‌آپ

۱- لزوم پرورش افراد ارزش‌آفرین برای افزایش کمی و کیفی ورودی به اکوسیستم کارآفرینی جهت برون رفت از اقتصاد متکی به نفت به سمت ورود به اقتصاد دانش بنیان

۲- افزایش روحیه خوداشتغالی، ثروت‌آفرینی از تخصص و کارآفرینی بین افراد جامعه، جهت کاهش آمار بیکاری در کشور

۳- اهمیت سنین کودکی در یادگیری، لزوم شکل‌گیری نگرش درست و نهادینه شدن آموزش‌ در آن‌ها از سنین پایین و نیاز والدین به محتوا و ابزار آموزشی کاربردی برای کودکانشان

۴- احتمال بروز معضلات فردی و اجتماعی در آینده با توجه به پایین آمدن سن تشکیل دادن استارتاپ در آینده و کمبود مهارت و دانش کافی در بین نوجوانان بدین منظور

یکی از شاخص ترین محصولات کودک آپ، بسته آموزش دخل و خرج می باشد که اولین بسته آموزشی و کاربردی برای افزایش هوش مالی کودکان می باشد.این محصول علاوه بر اینکه باعث می شود کودکان در آینده زودتر به بلوغ مالی برسند، دارای تاثیرات جانبی دیگری همچون افزایش مسئولیت پذیری، صبر کردن تا رسیدن به خواسته، افزایش قدرت تصمیم گیری، هدفمندی و داشتن برنامه در زندگی، نیز می باشد.

اگر به دنبال به‌کارگیری توصیه‌های کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول در مورد فرزندتان هستید، بسته آموزشی دخل و خرج، محتوا و ابزار لازم را برای تربیت مالی صحیح، در اختیار شما خواهد گذاشت.

کودک آپ مفتخر به کسب عنوان شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است و بر اساس داوری‌های علمی صورت گرفته در مورد محصول دخل و خرج، هم‌ اکنون در مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد اصفهان نیز مستقر می باشد.

وب‌سایت: www.koodakup.com

اینستاگرام: koodakup@

شماره تماس: ۷۱۰۵۳۷۴۰-۰۲۱


منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *