فرهنگ لغات و اصطلاحات کارآفرینی




فرهنگ لغات کارآفرینی

فایل Pdf که در ادامه آمده است، شامل ۱۶۳ صفحه از مفهوم اصطلاحات مربوط به کارآفرینی است که توسط فاطمه عسگریان، مدرس دانشگاه شهرکرد، گردآوری شده است.

بخشی از پیشگفتار این فایل را با هم بخوانیم:

پس از بررسی های متون، کتاب ها، مطالب و مقالات گوناگون پیرامون آموزش کارآفرینی و طرح های کسب و کار به این نتیجه رسیدیم که متاسفانه در ایران وجود کتابی که به طور تجمیع و اختصاصی اصطلاحات لاتین در زمینه کارآفرینی، مدیریت و کسب و کارها نوآورانه برای علاقمندان، دانشجویان رشته ها، گرایش های مختلف (بالاخص کارآفرینی)، مدیریت و … را یک جا ارائه نماید بسیار کمرنگ است. از این رو بر آن شدیم تا تمامی اصطلاحات مورد نیاز را در یک جلد کتاب گردآوری نموده و در اختیار تمامی علاقمندان و دانشجویان گرامی قرار دهیم.

اگر چه در این کتاب سعی شده است که از نظرات اساتید و صاحب نظران این علم و فن و موضوعات پیرامون در جهت جمع آوری و چیدمان استفاده شده است اما به طور یقین این مجموعه دارای نقایص بسیار است که امیدواریم با نظرات شما دانشجویان، اساتید، کارآفرینان و سایر علاقمندان محترم نقایصبه بهترین نحو بر طرف گردد. امید است کتاب حاضر بتواند در موفقیت شما کارآفرینان، صاحبان کسب و کارهای جدید و دانشجویان تاثیرات مفیدی داشته باشد.

 

 





منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *