راهنمای جامع کسب و کار ایران (فایل Pdf)




راهنمای جامع کسب و کار ایران

شروع یک کسب و کار بسیار دشوار است؛ این کار طولانی و پر زحمت، و از لحاظ آماری، محکوم به شکست است. ولی اگر بتوانید به یک ایده‌ کسب و کاری مناسب دست یابید، تنها مشکلی که در آغاز کار با آن رو به رو خواهید بود، این است که بتوانید کسب و کار‌تان را با موفقیت از آب بیرون بکشید.

اما بعد از انجام این کار و رساندن ایده خود به یک موفقیت نسبی شاید فکر کنید که رسالت شما تمام می شود در حالی که تازه کار اصلی شما آغاز می شود.

ورود استارتاپ شما به یک فضای جدید، مسائل جدید زیادی را در پی خواهد داشت. شما باید ساختار رسمی پیدا کنید، نیروی انسانی بیشتری استخدام کنید و برای آن ها حقوقی هم وزن با قوانین اداره کار در نظر بگیرید. ساعت کاری خود را نظم ببخشید. بخش بازاریابی خود را گسترش دهید و به دنبال سهم بازار باشید. به دنبال رضایت کارمندان خود از وضعیت شغل خود باشید و در کل یک سیستم کاری منظم و ساختارمند ایجاد کنید.

بسیاری از آموزش هایی که در حال حاضر در اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی ایران وجود دارد، در راستای راه اندازی کسب و کار و یا تاسیس یک استارتاپ از پایه و تا زمانی است که به یک رشد نسبی رسیده و اصطلاحا به نقطه سر به سر رسیده باشند.

ولی آموزش های مربوط به مسائل حقوقی، بیمه، مالیات و بازاریابی و … از جمله مواردی است که هر استارتاپی در صورت رشد، بعد از مدتی با آن ها سر و کار خواهد داشت.

فایلی که در ادامه برای دانلود آورده شده است، چنین مراحلی را به صورت گام به گام برای شما شرح داده و اطلاعات خوبی در اختیارتان خواهد گذاشت.

 

 




فارغ التحصیل رشته IT در مقطع کارشناسی هستم. علاقه زیادی به پژوهش در خصوص موضوعات مدیریتی، حوزه IT و تکنولوژی و همچنین بازاریابی داشته و اکنون در حال تحصیل در رشته بازاریابی هستم. در کنار یادگیری و کار با زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف، تولید و ترجمه مقالات کارآفرینی را هم انجام می دهم و در حوزه استارتاپ ها فعالیت دارم. من اکنون بیش از دو سال است که مدیریت تولید محتوا رو در وب سایت اصفهان پلاس برعهده دارم.


منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *