معرفی استارتاپ سما (سامانه مدارس اصفهان)




شرکت طاهاتک

شرکت داده پردازان اطلس فن آور طاها، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با تکیه بر توان داخلی و دانش بومی قدم در راه توسعه شهری گذاشته است و آینده شهری هوشمند را در چشم انداز خود دارد. طاهاتک همواره بر رسالت اجتماعی خود در جهت افزایش کیفیت زندگی و رفاه شهروندان تکیه داشته است و در جهت این مهم گام های بزرگی را با معرفی نرم افزارهایی کاربردی برداشته است. از جمله محصولات طاهاتک می توان به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای، ریلی و دریایی اشاره نمود، سامانه های هوشمندی که در خدمات شهری و صنعتی به کار گرفته شده اند، از جمله سامانه های تاکسی اینترنتی، سامانه هوشمند سرویس مدارس، سامانه نظارت بر ناوگان حمل و نقل، سامانه های باربری و … اشاره نمود.

یکی از محصولات طاهاتک، سامانه مدارس ایران (سما)، خدمتی است که در جهت ارتقا سطح کیفی آموزش مدارس، ارتباط والدین و مربیان و به طور کلی هوشمندسازی مدارس گام برمی دارد، این سامانه همچنین سامانه جامعی برای سرویس های مدارس و شرکت های تابع است که به سادگی می توان اقدام به ثبت نام و درخواست سرویس مدرسه نمود و والدین با مشاهده لحظه به لحظه فرزندانشان آسودگی خاطر از به مقصد رسیدنشان داشته باشند.

 

سما یکی از استارتاپ های شرکت کننده در نمایشگاه اتوکام سال ۹۷ اصفهان است که در مصاحبه با تیم اصفهان پلاس، متون و اسناد مرتبط را در اختیار ما قرار داده است. معرفی سایر استارتاپ های شرکت کننده در نمایشگاه اتوکام اصفهان، به مرور بر روی سایت اصفهان پلاس قرار خواهد گرفت.





منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *