سومین بزرگداشت هفته جهانی کارآفرینی در ایران، ۲۱ آبان الی ۲ آذر ۹۷

بزرگداشت هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان

هر سال، یک هفته از ماه نوامبر به عنوان هفته جهانی کارآفرینی در میان مردم دنیا جشن گرفته می شود. این بزرگداشت، جشن نوآوران و کارآفرینانی است که استارتاپ هایی در حوزه های بهبود سبک زندگی، رشد اقتصادی و گسترش رفاه بشر راه اندازی کرده اند. فعالیت های ملی و محلی درطول این هفته می تواند الهام بخش سایر افراد یک جامعه نسبت به این موضوع باشد که دنیا هرروز به کارآفرینان بیشتری احتیاج دارد. کارآفرینی می تواند موجب بهبود زندگی افراد یک جامعه شود، پس اهمیت و نیاز به کارآفرینی همیشه حس می شود.

در طول هفته جهانی کارآفرینی، اجزای اکوسیستم های کارآفرینی که شامل نهادهای دولتی و خصوصی، دانشگاه ها، آموزشگاه ها، شتابدهنده ها و مراکز رشد، مراکز کارآفرینی و واحدهای مرتبط هریک بصورت داوطلبانه با برگزاری رویدادی از قبیل سمینار، همایش، دورهمی، مسابقه و … اقدام به مشارکت در برگزاری هفته جهانی کارآفرینی می نمایند.

تاریخچه کامل برگزاری بزرگداشت هفته جهانی کارآفرینی را بخوانید.

در دو سال گذشته هفته جهانی کارآفرینی برای اولین بار در ایران و در شهر اصفهان با همکاری بیش از ۵۰ مشارکت کننده و برگزاری ۴۰ رویداد برگزار شد. گزارش برگزاری این رویدادها به صورت اینفوگرافیکی تهیه شده است که فایل با کیفیت بالای آن در لینک اکوسیستم کارآفرینی اصفهان در هفته جهانی کارآفرینی موجود است.

مفتخریم که امسال برای سومین بار، بزرگداشت هفته جهانی کارآفرینی را در شهر اصفهان برگزار می کنیم. این رویداد از ۲۱ آبان الی ۲ آذر در سراسر شهر اصفهان با برگزاری بیش از ۷۰ رویداد مرتبط با کارآفرینی برگزار می شود.

کلیه رویدادها و مشارکت کنندگان در وبسایت  www.isfahanweek.ir قابل مشاهده هستند.

هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان

فارغ التحصیل رشته IT در مقطع کارشناسی هستم. علاقه زیادی به پژوهش در خصوص موضوعات مدیریتی، حوزه IT و تکنولوژی و همچنین بازاریابی داشته و اکنون در حال تحصیل در رشته بازاریابی هستم. در کنار یادگیری و کار با زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف، تولید و ترجمه مقالات کارآفرینی را هم انجام می دهم و در حوزه استارتاپ ها فعالیت دارم. من اکنون بیش از دو سال است که مدیریت تولید محتوا رو در وب سایت اصفهان پلاس برعهده دارم.


منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *