۱۰ ایده منحصر به فرد کسب وکار برای الهام بخشیدن به شما در سال ۲۰۱۸

۱۰ ایده منحصر به فرد کسب وکار برای الهام بخشیدن به شما در سال ۲۰۱۸

 

همانطور که می دانید بهترین ایده ها در پاسخ به یک نیاز آغاز به کار کرده اند. در حقیقت آنها در رویارویی با یک مشکل یا پی بردن به راه حل هایی که برای مشکلات وجود ندارند یا ایجاد تقاضا برای خدمات یا محصولاتی که مردم از آنها بی اطلاع بوده اند به ذهن کارآفرین خطور کرده است. در ادامه به معرفی چند ایده منحصر به فرد می پردازیم:

۱٫خرید بسته بندی رایگان

مردم همیشه نگران هدر رفتن حجم زیادی از منابع در جریان بسته بندی مواد غذایی هستند. بیشترکارتن ها، پلاستیک ها و فوم ها قابل بازیافت نبوده و در نهایت تبدیل به زباله های زیست محیطی می شوند.  Package free shop در نیویورک یک ایده منحصر به فرد برای کاهش این ضایعات ارائه داده است. این فروشگاه جایگزین های راحت و ساده ای را برای محصولات پلاستیکی ارائه می دهد. از زمان راه اندازی این شرکت برآورد شده است که ۵۹۷،۶۴۰ کاسه پلاستیکی، ۸۵۱،۹۵۰ کیسه پلاستیکی و ۴۹۰،۸۵۶ فنجان غیر قابل بازیافت از محل دفن زباله صرفه جویی شده اند.

Package free shop: Credit

 

  1. ناهار رایگان (به همراه یک بازاریابی)

پخش غذای منهتن اقدام به همکاری با افرادی که علاقه مند به دریافت غذای رایگان در دفتر کار خود و کمک به تدوین یک استراتژی بازاریابی هستند، نموده است. در حقیقت این شرکت به رستوران های جدید کمک میکند تا پایگاه داده مشتریان خود را با هماهنگی با کسب وکارهای اطراف خود بسازند. روند کاری این شرکت این گونه است که نمونه های رایگان غذای رستوران ها را برای کسب وکارهای اطراف رستوارن ارسال کرده و پس از تحویل غذا، دریافت کنندگان فرم نظرسنجی در مورد غذا را پر می کنند. علاوه بر آن در هر تحویل غذا یک کوپن و یک کارت پر از اطلاعات دقیق در مورد رستوارن وجود دارد بدین ترتیب شما می توانید در مورد جایی که غذایی شما را فرستاده بیشتر بدانید و در صورتی که شما و کارکنانتان غذا را دوست داشتید، برای دفعات آتی سفارش دهید.

Credit: lunchspread.com

 

  1. فضای کاری قابل اشتراک گذاری و تغییر

امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا کارکنان و کارآفرینان بهتروبیشتر از قبل بتوانند کار خود را انجام داده و کسب وکار خود را هرجایی که باشند راه اندازی کنند. این بدین معناست که کسب وکارها لزوما نیازی نیست برای فضای کاری خود سرمایه گذاری کنند. وی ورک (WeWork) اقدام به فراهم سازی فضای کاری با عضویت ماهانه برای همه ی افراد از فریلنسرها تا شرکت های بزرگ می نماید. بنابراین فریلنسرهایی که ترجیح می دهند در خارج از خانه کار کنند می توانند از این طریق یک فضای کاری معتبر نسبت به کافی شاپ های محلی و از سویی دیگر شرکت ها نیز می توانند مکانی برای همکاری، جلسات و رویدادها داشته باشند.

Credit: wework.com

 

  1. پذیرش حیوانات خانگی

افرادی که تمایل به نگه داری سگ در خانه دارند می توانند با عضویت در برنامه محبوب ،Tinder مشخصات سگ مورد علاقه خود را به BarkBuddy گفته و یا در بین پروفایل سگ های منطقه خود جستجو کرده و سگ خود را انتخاب می کنند. پس از اینکه افراد سگ مورد نظر را پیدا کردند باید از طریق برنامه یک ملاقات ترتیب دهند. این شرکت تضمین می کند که همه افرادی که از برنامه استفاده می کنند در ابتدای امر باید مورد تائید و پذیرش قرار گرفته و واجد شرایط استفاده از آن شوند.

Credit: BarkBuddy.com

 

  1. آموزش آنلاین در la carte

آیا تا به حال دوست داشته اید باز به دوران مدرسه باز گردید یا در ارتباط با حوزه ای که در آن مهارت دارید آموزش ببینید؟ Skillshare در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و هر دوی موارد ذکر شده را امکان پذیر ساخت. این شرکت به کارشناسان اجازه می دهد تا اقدام به برگزاری دوره های آنلاین در ارتباط با موضوعاتی که طریق فیلم های کوتاه انتخاب کرده اند، نمایند. دانش آموزان نیز می توانند دوره ها را تماشا کرده و فراگیرند.

برخلاف دانشگاه ها و مدارس که هزینه تحصیل در آنها زیاد است، هزینه آموزش در Skillshare حدود ده دلار می باشد. که نیمی از این هزینه ها به کارشناسان و مربیان پرداخته می شود. بنابراین اگر شما در زمینه خاصی کارشناس هستید می توانید از این طریق کسب درآمد کنید.

Credit: Skillshare.com

 

  1. مواد غذایی و نیازمندی های مسافرت

در طی بیش از یک دهه فعالیت، یک شرکت آنلاین بیش از ۲۵۰۰ محصول بسته بندی شده تک نفره از لوازم آرایشی سایز مسافرتی تا انواع غذاهای تک نفره (از چیپس تا سس) را به علاقه مندان به سفر پیشنهاد می دهد. استفاده از بسته های پیشنهادی این شرکت سبب صرفه جویی در هزینه های مسافران در پایان سفرشده است.

علاوه بر اقلام فردی فوق، Minimus بسته های دیگری برای مصارف مختلف مثل بسته لوازم خانواده و کودک، بسته کمک های اولیه و بسته مراقبت های نظامی را به فروش می رساند.

Credit: Minimus.biz

 

  1. سرویس کارت پستال سپاسگزاری

ابراز تشکر و قدردانی بدون کمک Thankster کار آسانی نبود. این کسب وکار آنلاین به کاربران اجازه می دهد تا کارت های سپاسگزاری و تشکر شخصی خود را با دست خط شبیه سازی شده و معتبر خود طراحی کنند. این سرویس همچنین به شما اجازه می دهد که از بین انواع مختلف دست خط ها مشابه ترین آنها به دست خط خود را انتخاب کنید. این روش یک راه عالی برای ارسال کارت تبریک عروسی، فارغ التحصیلی و.. می باشد. بسیاری از کسب وکارها از یک دست نوشته شخصی برای قدردانی از مشتریان، شرکا و کارکنان خود استفاده می کنند. این سرویس پس از انتخاب متن دست نوشته آنرا تمبر زده و برای شخص مورد نظر شما ارسال می کند.

Credit: Thankster.com

 

  1. توالت های قابل حمل برای اجاره

این کسب و کار جدید توالت های قابل حمل و تمیز را برای برگزاری مراسمات در فضای باز اجاره می دهد. هر یک از این دستشویی های فردی شامل گل های تازه، صابون و لوسیون، محصولات کاغذی برند، سبد های زباله چوبی، خوشبو کننده های هوا و آب شیرین است.

Credit: ElizaJ.com

 

  1. طراحی بازی های کارتی

اولین شرکت جهانی منتشر کننده بازی به علاقه مندان بازی این امکان را می دهد تا بازی های شخصی و کارتی خود را به تنهایی طراحی کنند. با توجه به این که طراحی و انتشار یک بازی دشوار است Game Crafter توسط   JT  Smith, Tavis Parker and Jamie Vrbsky در سال ۲۰۰۹تاسیس شد تا این فرایند را با ارائه قالب های نمونه، راهنمایی ها، فیلم ها و دیگر ابزارها برای طراحی یک بازی با کیفیت، ساده و راحت کند.

Credit: The Game Crafter

 

  1. چای ارگانیک شخصی

DesignATea به مشتریان خود این امکان را می دهد تا ترکیب چایی خود را طراحی کنند. این شرکت توسط  J. Brian Pfeiffer در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. علاقه مندان چایی از طریق این کسب وکار آنلاین می توانند از بین ۴۰ طعم پیشنهادی طعم های مورد علاقه خود را انتخاب و باهم ترکیب کرده و چایی مورد علاقه خود را درست کنند. افراد ابتدا می بایست یک طعم پایه انتخاب کنند و سپس آنرا با مواد دیگر مثل مغزبادام، میوه عشق، کرم ایرلندی و … ترکیب کنند. در کل بیش از ۱۰۰۰۰ ترکیب مختلف برای درست کردن چایی دلخواه کاربران وجود دارد همچنین تمامی طعم های پیشنهادی ۱۰۰درصد، طبیعی، ارگانیک و عاری از گلوتن می باشند.

لازم به ذکر است که این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود اقدام به استفاده از محصولات کاغذی قابل بازیافت و برچسب های دوستار محیط زیست نموده است.

Credit: DesignATea.com

 

حال اگر قصد راه اندازی یک کسب وکار در سال ۲۰۱۸ را دارید به بزرگترین مشکلی که می توانید حل کنید فکر کنید!!!


منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *