۹ ابزار آنلاینی که هر کارآفرینی به آن نیاز دارد

الان عصر کارآفرینی دیجیتال است. امروزه هر کس با یک کامپیوتر، یک اتصال اینترنتی، یک ایده بزرگ و یک عامل محرک فوق العاده زیاد می تواند شرکت متعلق به خود را راه اندازی کند و موفق شود. من شخصا تعدادی شرکت آنلاین موفق راه اندازی کرده ام و هر زمان می خواهم کاری انجام دهم به مجموعه ای از این ابزارها رجوع می کنم تا به من کمک کنند با یک حرکت سریع به هدف تجاری خود دست یابم. در حال حاضر بیشتر ابزارهایی که من استفاده می کنم، امتحانشان مجانی است؛ اجازه بدهید صادق باشم چون موسسان و بنیانگذاران جدید پول زیادی برای از دست دادن ندارند؛ اما قسمت خوب قضیه اینجاست که بیشتر این ابزارها توسط شرکت من ارتقاء یافته و هنوز تا امروز استفاده می شوند ولو اینکه چیزی پرداخت نشود.

اما چه شما ذره ذره پول خرج کنید یا بودجه ای برای استفاده داشته باشید، این ابزارهای آنلاین به شما کمک می کنند تا به عنوان یک بنیانگذار برای هر وضعیتی آماده باشید.

WordPress

وردپرس، یک پلتفرم بسیار معروف برای ساخت بلاگ یا وبسایت است. این پلتفرم رایگان و کار با آن بسیار ساده است. می توان با توانایی های پایه ای در زمینه کامپیوتر از طریق وردپرس یک بلاگ ایجاد کرد. علاوه بر آن به شما این امکان را می دهد که با افزودن تصاویر و فایل های چندرسانه ای وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که انگار یک طراح سایت حرفه ای استخدام کرده اید.

یک پایگاه عمومی برای ایجاد یک وبلاگ یا وب سایت است. مجانی است و کار با آن بسیار ساده است. بیشتر به مهارت های پایه کامپیوتر برای ایجاد و پشتیبانی نیاز دارد. علاوه بر آن این اجازه را به شما می دهد که تصاویر و متن اضافه کنید تا وب سایت شما را مشابه یک وب مستر گران قیمت به نمایش بگذارد.

 

 

Dropbox

Dropbox پایگاهی است که اجازه می دهد اطلاعات خود را به جای کامپیوتر شخصی در اینترنت ذخیره کنید. با انجام این کار می توانید اطلاعات خود را حمل کرده و از فایل های خود در یک محل، فایل پشتیبان تهیه کنید و اجازه دهید کارمندان قابل اعتماد، شرکاء یا مشتریان به آن ها دسترسی پیدا کنند. استفاده از Dropbox تا مدت زمانی ثابت مجانی است بنابراین می توانید مجموعه ای از اطلاعات و اسناد را در آن ذخیره کنید.

Google Analytics

این ابزار بصورت مجانی میزان بازدیدها از وب سایت یا وبلاگ شما را پیگیری می کند و شما می توانید دریابید بازدیدها از کجا بوده، کلمات کلیدی برای یافتن شما چه بوده، آمارگیری افراد و سایر اطلاعات مورد پسند شما که می توانید برای ایجاد یا آزمایش یک وب سایت بسیار اختصاصی تهیه کنید.

Skype

به شما اجازه می دهد تا از کامپیوتر خود و با استفاده از اینترنت، با شخص دیگری در دنیا، به مدت دلخواه شما، بصورت رایگان گفتگو کنید. به یک دوربین ارزان متصل شوید تا شما و کامپیوترتان بتوانید یک کنفرانس ویدئویی با همکاران و مشتریان برگزار کنید.

Bright Journey

آیا به اطلاعات محرمانه در زمینه چگونگی موفقیت بعضی از بنیانگذاران بسیار مشهور جهان نیاز دارید اما هیچ گاه به نظر نمی رسد که با آنها حتی روبرو شوید؟

Bright Journey وب سایتی است برای شما. پایگاهی که شامل مجموعه عظیمی از اطلاعات استارتاپ هایی است از موفق ترین بنیانگذاران که شما هرگز آن ها را در زندگی واقعی ملاقات نخواهید کرد. این وب سایت به شما فرصتی را پیشنهاد می کند تا سئوالاتتان را به تعداد زیادی از مغزهای بزرگ تجاری ارسال کنید. کاربران به بهترین جواب ها رای می دهند که پس از آن در بالای صفحه نمایش داده می شود.

Microsoft Office

علیرغم نوع کسب و کار شما، به یک پردازشگر خوب برای متن و برنامه ای با صفحه گسترده نیاز دارید. نرم افزار Office مجموعه ای از برنامه ها که ارتباط نزدیک با هم دارند را به مراتب قوی تر تشخیص می دهد. این نرم افزار، پردازشگر متن Word و صفحه گسترده Excel، برنامه Email، نمایه برنامه ریزی کارها و غیره را در برمی گیرد.

 

Openoffice

اگر لازم است که یک دلار را هم ذخیره کنید یا حتی نمی توانید خود را به سطحی برسانید که سایر محصولات مایکروسافت را خریداری کنید، می توانید org را استفاده کنید. این سایت به شما اجازه می دهد تا اسنادتان، ارائه ها و صفحات اکسل را بدون پرداختن هزینه ای ایجاد کنید.

 

Facebook Ads

عبارات تجاری می توانند گران قیمت و هزینه بر باشند. علاوه بر آن می توانند برای کسانی که استفاده از آن را آموزش ندیده اند کمی ناامیدکننده یا استرس زا باشند. اما پایگاه Facebook Ads نموداری از پایین ترین سطح یادگیری را دارد و بخاطر تواناییش در هدف قرار دادن هر یک از افراد، می توانید درمورد آن فکر کنید. این برنامه خیلی سریع بعنوان پایگاه تبلیغاتی من انتخاب می شود. اگر شما جز اینکه تعدادی از پست هایتان را ارتقاء بدهید هیچ کار دیگری با آن انجام نداده اید، درواقع این مورد را از قلم انداخته اید. گاهی اوقات زمانی را صرف خواندن تعدادی از آموزش های تبلیغاتی Facebook کنید و کمپین تبلیغاتی خودتان را راه بیاندازید.

 

Ahrefs

همانطور که قبلا بارها اظهار داشتم، لازم است از آنچه رقیبان شما بصورت آنلاین در حال انجام آن هستند آگاه باشید.  ابزار انتخابی من برای این امر Ahrefs است. این برنامه دیدگاه کاملی از مدیرعامل هر وب سایت، کلمات کلیدی، محتوا و سایر استانداردها فراهم می کند و به من این فرصت را می دهد تا آمار ابعاد مختلف کسب و کار خود را تحلیل و بررسی نمایم.


منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه ارتباطات در دوران بحران کوید-۱۹ برای برندها

با آنلاین‌تر شدن زندگی ما، عجیب نیست که در دوران شبکه‌های اجتماعی، حتی کسب‌وکارها نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *