معرفی استارتاپ های مستقر در شتابدهنده مشاهیر

شتابدهنده مشاهیر مخابرات منطقه اصفهان پس از شروع فعالیت های خود در زمینه کارآفرینی از سال ۹۴، از جمله برگزاری موفق دو دوره رویداد کارآفرینی هم نت ICT، هم اکنون در سومین فاز شتابدهی خود پذیرای ایده های کارآمد خواهد بود. همچنین در بیست و سومین نمایشگاه اتوکام در اصفهان در آبان ماه ۹۶، از پروژه های جدید خود که در فاز ارائه به بازار هستند رونمایی کرد:

پلتفرم کسب و کار سایتم:

www.Siteam.co

عصر اینترنت به معنای دسترسی عموم به فضای مجازی و استفاده از خدمات آن می باشد. در دنیای امروز فروشگاه، بدون سیستم فروش آنلاین (اینترنتی) به معنای عقب افتادن در رقابتی سخت می باشد.

“سایتم ” راه حلی مناسب برای مجهز کردن فروشگاه ها به سیستم فروش آنلاین (اینترنتی) می باشد. روشی نوین برای معرفی فروشگاه ها و محصولات آن ها به طوری که بتوانند اجناس خود را در کم ترین زمان به فروش برسانند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پلتفرم معرفی دقیق محصولات است. بدین معنا که فقط تصویر و قیمت کالا توسط صاحب کسب و کار معرفی نمی شود، بلکه این امکان وجود دارد که محصولات به صورت دقیق تری معرفی شوند. به عنوان نمونه  قیمت با تخفیف و بدون تخفیف، جدول مشخصات و غیره در بخش معرفی محصول ذکر شود.

در کنار این پلتفرم، سیستم پشتیبانی سفارشی نیز در نظر گرفته شده است که این امکان را فراهم می آورد تا در مرکز کنترل، سفارش های رسیده برای کالا یا خدمات رصد شوند و در صورت بی توجهی صاحبان کسب و کار، به وسیله پیامک یا تلفن به آن ها اطلاع رسانی شود.

مکان یابی از روی نقشه از دیگر ویژگی های “سایتم” است که به وسیله آن می توان از طریق سیستم های مکان یاب، فروشگاه های مورد نظر را از روی نقشه به راحتی پیدا کرد. این ویژگی برای مسافران و گردشگران بسیار مناسب است.

بخش امتیاز دهی به کالا و خود کسب و کار از دیگر ویژگی های این محصول است. مشتریان، با انتقادات خود نشان می دهند که چه کسب و کاری در مشتری مداری از دیگران بهتر بوده است. این ویژگی باعث افزایش رقابت در کسب و کارها شده، در نتیجه محصول و خدمات بهتری ارائه می شود.

    اهداف:

  1. ایجاد بستری برای کسب و کارها تا با صرفه جویی در زمان و هزینه بتوانند محصولات یا خدمات خود را معرفی کنند.
  2. خریداران در کمترین زمان بتوانند محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند.
  3. ارائه سیستم پشتیبانی برای آشنا کردن کسب و کارها با خدمات آنلاین و افزایش فروش آن ها
  4. ایجاد فضای رقابتی و افزایش حس مسئولیت در ارائه کالا

سامانه ملی اصناف کشور:

www.2118.ir

پایگاه ملی و جامع اطلاعات مشاغل جهت یکپارچه سازی و ساماندهی کلیه مشاغل کشور ایجاد شده است.

در این سامانه علاوه بر ثبت مجموعه اطلاعات پایه اصناف شامل: تلفن ثابت، تلفن همراه، فاکس و آدرس مشاغل، اطلاعات دیگری نیز نظیر جستجوی آدرس بر روی نقشه گوگل، نمایش تصاویر محصولات و یا نمای داخلی فروشگاه ارائه می گردد.

راهکارهای تبلیغاتی با استفاده از  SMS، ایمیل گروهی و شبکه های اجتماعی و درج آگهی تبلیغاتی در سایت اصلی ۲۱۱۸ ارائه خواهد شد که این اطلاع رسانی به صورت کاملاً هدفمند و هوشمند و با ارزان ترین و سریع ترین روش های ممکن ارائه خواهد شد.

اکنون ما با جدیدترین تکنولوژی های استفاده شده در گوشی های هوشمند به صورت کاملا حرفه ای نمایی ۳۶۰ درجه و سه بعدی از کسب و کار شما ایجاد می نمائیم.

قابلیت نمایش نمای ۳۶۰ درجه و سه بعدی برای معرفی هر چه بهتر کسب و کارها و ایجاد حس حضور مشتریان در محل کسب و کار یکی از جدیدترین قابلیت های سامانه ۲۱۱۸ می باشد.

امکانات ویژه کاربران:

۱- سیستم معرفی کسب و کار با قابلیت مشاهده تصاویر فروشگاه و یا محصولات

۲- امکان جستجوی آدرس بر روی نقشه گوگل

۳- امکان انتخاب کسب و کار دلخواه بر اساس موقعیت مکانی، رسته کاری، امکانات و خدمات

۴- پنل ویژه حراجی و تخفیفات

۵- قابلیت تیکت گذاری و ذخیره انتخاب ها جهت استفاده در حالت offline

۶- قابلیت چند زبانه بودن (فارسی، انگلیسی و…)

۷- امکان نمایش فضای داخلی مشاغل بصورت مجازی و با استفاده از تصاویر ۳۶۰ درجه

امکانات ویژه اصناف:

۱- ارائه پنل اختصاصی به هر واحد صنفی (کارایی نظیر وب سایت) با امکان مدیریت صفحات کسب و کار و بروزرسانی

۲- امکان معرفی کسب وکار با استفاده از تصاویر و ویدیوی محصولات، کاتالوگ، لیست قیمت ها

۳- امکان درج ساعات کاری، نظر سنجی و گزارش تعداد بازدیدکنندگان

۴- امکان انجام تبلیغات هوشمند و هدفمند (SMS مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، تلگرام مارکتینگ)

۵- ایجاد پنل اختصاصی تخفیف ها با قابلیت ارائه کوپن های تخفیف

۶- امکان عضویت در شبکه های اجتماعی اختصاصی ویژه اصناف و مشاغل و معرفی خود به صورت مالتی مدیا

۷- امکان ارائه سیستم نظر سنجی و ارائه بازخورد به مشتریان جهت انتخاب بهتر کسب و کار مناسب خود

اپلیکیشن ما می بینیم:

www.WeSee.ir

هدف پروژه «ما می‌بینیم» پاسخ به یک نیاز حیاتی نابینایان و کم بینایان توسط ابزارهای تکنولوژی می‌باشد. در زندگی روزمره ما، دیدن مهم‌ترین ابزار اطلاع‌رسانی و ارتباطی می‌باشد. تاریخ مصرف کالاها، رنگ داروها، تابلوهای مسیریابی شهری، اطلاعات درج شده بر روی کارت های ویزیت و بروشورها و صدها و هزاران مورد دیگر هست که یک فرد نابینا یا کم‌بینا قادر به دیدن آن نیست. مطالعه ساده یک مقاله یا کتاب نیز تا زمانی که به خط بریل تبدیل نشود، برای آن ها غیر ممکن است.

از آن مهم تر حس امنیتی است که با دیدن همراه است. نابینایی را فرض کنید که در خیابانی خلوت در حال تردد است و ناگهان فریاد وحشتناکی را در جلوی خود می‌شنود. او نمی‌داند چه اتفاقی افتاده است، آیا باید برای کمک به دیگری به جلو برود یا اینکه خود نیز به سرعت به عقب برگردد یا شاید باید نیروهای امدادی و انتظامی را باخبر کند. در چنین مواقعی او نیاز دارد که از افراد بینایی کمک بگیرد. اما ممکن است همیشه افراد بینایی در کنار آن ها نباشند که به آن ها یاری برسانند.

اینجاست که ما بعنوان چشم کمکی آن ها به یاریشان خواهیم شتافت.

با تهیه نرم‌افزار موبایل ما می‌بینیم (WeSee)، این امکان را به این افراد می‌دهیم که بلافاصله با یک داوطلب پاسخگو تماس بگیرد و آن فرد از طریق دوربین موبایل نابینا، صحنه روبرو را برای او توصیف کند یا مطلبی که او قادر به خواندن نیست را برای او بخواند.

شماره تماس شتابدهنده مشاهیر: ۳۲۲۴۲۰۰۵-۰۳۱

کانال تلگرام: @Mashahir_Accelerator

ایمیل: mashahir@tce.ir

وبسایت: Mashahir.tce.ir

استارتاپ های مستقر در شتابدهنده مشاهیر

منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

داستان برنج شمالی

داستان برنج شمالی برنج  واژه ایست که برای ایرانیان حس و حال خاصی دارد . برنج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *