فراخوان شرکت در جشنواره شناسایی ایده‌های برگزیده در گیلان

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه گیلان از برگزاری جشنواره شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده (شتاب ملی) به مناسبت هفته پژوهش در این استان خبر داد.
سعید رهسپار افزود: از دانشگاهیان، پژوهشگران، دانشجویان، دانش آموزان و صاحبان ایده برای شرکت در این جشنواره با محورهای علوم انسانی، فنی و مهندسی، صنایع پزشکی و پیراپزشکی، علوم پایه، علوم کشاورزی و منابع طبیعی، محیط‌زیست و بهداشت محیط، گردشگری و هنرهای مردمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، ترافیک و حمل‌ونقل، خدمات شهری، معماری و فضای سبز، دریا، مسیر پیشرفت و موضوع آزاد دعوت می‌شود.

وی توسعه و ترویج فرهنگ ایده پردازی خلاقانه، جلب مشارکت افراد برای حل مشکلات و معضلات جامعه، شناسایی نیروهای خلاق و صاحب‌نظر، گردآوری ایده‌های برتر نوآورانه در سطح استان، فراهم کردن زمینه برای ایجاد کسب‌وکارهای نوآورانه، فراهم کردن زمینه حمایت از ایده‌های با اهداف مبتنی بر دانش و تسهیل و تشویق مشارکت صاحبان سرمایه و ایده برای رشد و توسعه کسب‌وکارهای فناورانه را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

رهسپار با بیان اینکه زمان ارسال آثار به این جشنواره تا پایان دی‌ماه است، گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.guilan.bmn.ir مراجعه کنند. چهارم تا یازدهم آذرماه، هفته پژوهش نام‌گرفته است

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

چشم امید ناسا به موشک استارشیپ برای آوردن نمونه‌های مریخ

در حالی که چند روز پیش اعلام شد که ناسا نمی‌تواند نمونه‌های سیاره سرخ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *