قدیمی‌ترین و بزرگترین رویداد کارآفرینی کشور گزارش عملکرد سیزدهمین دوره برگزاری خود را منتشر کرد

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی، به عنوان اولین جشنواره حوزه کارآفرینی در کشور از سال ۱۳۸۱ به ابتکار شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت خود را آغاز نمود. سه جشنواره اول با عنوان کارآفرینی برگزار شد. این در حالی است که تا قبل از برگزاری جشنواره در سطح ملی، در سه جشنواره منطقه‌ای تجارب لازم کسب شده بود. از طرفی این جشنواره زمانی کار خود را آغاز نمود که موضوع کارآفرینی در سطح بسیار ابتدایی در کشور مطرح بود.

پس از سه دوره برگزاری موفق این جشنواره در حوزه کارآفرینی و رشد این مفهوم در جامعه و با توجه به تغییر نام و رسالت وزارت متبوع به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیات امنای شهرک با تصویب آیین‌نامه جدید جشنواره، عنوان آن را به جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی (کارآفرینی مبتنی بر فناوری) تغییر داد. لازم به ذکر است که کلمه فن‌آفرینی (Technopreneurship) برای اولین بار پس از جشنواره سوم، در کشور توسط شهرک مطرح و در عنوان جشنواره قرار گرفت و جشنواره کارآفرینی به وزارت کار و امور اجتماعی وقت منتقل شد.

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی، با هدف پوشش چرخه‌ تبدیل دانش به ثروت، متشکل از بخش‌های مسابقه‌ای طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی و بخش‌های غیر مسابقه‌ای شامل: نمایشگاه، نشست‌های تخصصی و انتقال تجربه، فضای مذاکرات سرمایه‌گذاران با فن‌آفرینان و صاحبان فرصت‌های سرمایه‌گذاری (نشا (نقطه شروع ارتباط)) است.

گزارش عملکرد سیزدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی در قالب فایل PDF در ادامه آمده که جزییات کاملی از برگزاری این جشنواره را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دانلود گزارش عملکرد سیزدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی

 

منبع اصفهان پلاس

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

تخفیف رویداد مرکز کارآفرینی روستایی-تتکا

هم اکنون میتوانید با مراجعه به سایت Ttkaevent.ir با تخفیف ۵۰ درصدی مراحل ثبت نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *