پرداخت ۷ / ۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی گیلان

رشت-  مدیر صندوق کار آفرینی امید گیلان از پرداخت افزون بر یکهزارو ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار طی سه سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا شیخ الاسلامی روز پنجشنبه در جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر حوزه کسب و کارهای خرد و کوچک صندوق کارآفرینی امید گیلان افزود: طی سه سال گذشته بیش از ۱۵ هزار فقره تسهیلات در استان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: در همین راستا ، ۶ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد و یکهزار فرصت شغلی توسط دستگاه ها در این سامانه به ثبت رسیده است.
وی افزود: با اهتمام مدیریت استان و تسهیلات صندوق کار آفرینی امید ، طرح روستای بدون بیکار در استان رقم خورده است که امروز افتتاح سومین روستای بدون بیکار استان را داریم.
شیخ الاسلامی گفت: با اهتمام دولت تدبیر و امید امروز چراغ اشتغال استان روشن است.
رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان در اشتغالزایی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۶۵ واحد فن آور و دانش بنیان جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان مستقر هستند.
مجید متقی طلب افزود: این تعداد واحد فعال نشاندهنده افزایش ۷۰ درصدی فرآورده است.
وی به توجه دولت تدبیر و امید به شرکت های دانش بنیان نیز اشاره و تصریح کرد: سال ها افزون بر ۱۳ پارک علم و فناوری گیلان برای در اختیار گذاشتن فضای مناسب منتظر بود اما در سال ۹۵ بدستور استاندار ظرف سه هفته این مشکل برطرف شد.
وی اظهار کرد: یک میلیون دلار از محصولات خدمات شرکت های دانش بنیان عمدتا به کشور های اروپایی و حاشیه خزر صادر شده که این موضوع بعد از برجام اتفاق افتاده است.
در این همایش که با حضور استاندار گیلان برگزار شد ، کارآفرینان برتر حوزه کسب و کارهای خرد و کوچک صندوق کارآفرینی امید استان گیلان تجلیل شدند.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار : نصراله ابراهیمی

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

فضانوردان قرار است تلسکوپ «نایسر» ناسا را طی یک پیاده‌روی فضایی در اواخر سال جاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *