هکاتک گیلان رقابت سه روزه استارتاپ هکاتک با محوریت تجارت الکترونیکی

ماراتن برنامه‌نویسی هکاتک تجارت الکترونیکی از روز چهار‌شنبه ۱۰ آبان‌ماه ۱۳۹۶ تا روز جمعه ۱۲ آبان‌ماه۱۳۹۶ در پارک علم و فناوری استان گیلان و با همکاری شتاب‌دهنده‌ سان‌وی برگزار شد.

این استارتاپ سه روزه با محوریت تجارت الکترونیکی و سیستم های پرداخت برگزار و تیم‌های ۲ الی تا ۵نفره بوده و در این رویداد طی سه روز به رقابت پرداختند.

در انتهای رویداد داوران پروژه های را ارزیابی نموده و سه تیم برگزیده مجوز ورود به دوره پیش شتابدهی شتابدهنده سان‌وی را اذان خود کردند . ماراتن سه روزه برنامه‌‌نویسی هکاتک با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
این ماراتن برنامه‌‌نویسی هکاتک با محوریت تجارت الکترونیکی که به همت پارک علم و فناوری گیلان و با حمایت شتاب‌دهنده‌ سان‌وی به مدت سه روز در پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
هدف این رویداد  شناسایی افراد مستعد و دارای پتانسیل فنی قوی و محک توانایی این افراد در انجام فعالیت‌های گروهی، شناسایی نقاط قوت و ضعف این افراد، برقراری ارتباط مؤثر با بازار کسب‌ و کار بود که طی  سه روز تیم‌های شرکت کننده ، در روز اول با چالش‌های خود آشنا شده و به کمک مربیان به ارائه‌ راه‌حل‌هایی برای این چالش‌ها پرداختند. مربیان حاضر در رویداد، باتوجه به شاخص های ارزیابی که از قبل در اختیارشان قرار داده شده بود و خروجی کار تیم‌ها، آنان را برای ارائه‌ نهایی محصولشان در برابر داوران راهنمایی کردند.

دکتر متقی طلب رییس پارک علم و فناوری استان گیلان در مراسم اختتامیه این رویداد ضمن آرزوی موفقیت برای همه تیم‌های شرکت کننده گفت: کشور عزیزمان ایران به فکر ، تلاش و همت شما جوانان نیاز دارد تا بتواند پیشرفت های چشمگیری در زمینه های مختلف داشته باشد و در کنار شما این دستگاههای حمایتی هستند که میتوانند با کمک ها و حمایت های خود تا حد زیادی این مسیر را برای پیشرفت هموار نمایند.

در پایان این رویداد تیم‌های منتخب این ماراتن برنامه‌نویسی با محوریت تجارت الکترونیکی ضمن دریافت جوایز ارزنده از امکان بهره‌مندی از شتاب دهنده سان وی برخوردار خواهد شد.

 

 

 

 

درباره گیلان پلاس

برسی کنید

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

ناسا قصد دارد در هفته آینده یک سیستم بادبان خورشیدی را به فضا پرتاب کند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *